بهترین برنامه تغییر دی ان اس برای اندروید

بهترین برنامه تغییر دی ان اس برای اندروید

روش تغییر دی ان اس در تنظیمات گوشی

محدودیت ‌های اینترنتی همه کاربران را کلافه کرده است. چرا که شدت آن روز به روز در حال افزایش پیدا کردن است و دامنه آن گسترده ‌تر می‌ شود. به طوری که بعضی از خدمات ساده نیز از دسترس خارج شده‌ اند. در چنین شرایطی ما مجبور به استفاده از راه‌ های مختلف دور زدن محدودیت‌ های اینترنتی هستیم. از میان راه‌ های موجود بهترین گزینه استفاده از یک وی پی ان پایدار و قدرتمند خواهد بود. اما در میان کاربران هستند کسانی که به فیلتر شکن ‌ها دسترسی ندارند. در چنین شرایطی از راه‌ های دیگر استفاده می‌ شود که یکی از آن ها دی‌ ان‌ اس می‌ باشد.

برنامه های تغییر دهنده دی ان اس

در بازار برنامه‌ هایی وجود دارند که به طور خودکار dns دستگاه ما را تغییر می‌ دهند. و ما می‌ توانیم آن ها را از منابع مختلف دانلود کنیم.تا از قابلیت‌ هایی که برای ما به ارمغان می‌ آورند استفاده کنیم. و از این طریق سرعت خود را بهبود ببخشیم. و یا با استفاده از نوع ضد فیلتر آن ها اینترنت خود را بدون فیلتر کنیم.

Domain Name and Web Hosting: 5 Easy Ways to Know the Difference

استفاده دستی و تغییر دی ان اس ها

علاوه بر وجود برنامه‌ هایی که به صورت خودکار دی‌ ان‌ اس دستگاه ما را تغییر می‌ دهند. ما می‌ توانیم به صورت دستی این کار را انجام دهیم. برای این منظور ابتدا باید dns مربوطه را از طریق منابع مختلف تهیه کنیم. سپس باید به تنظیمات دستگاه خود برویم و با مراجعه به قسمت مربوطه تنظیمات dns دستگاه خود را تغییر دهیم.

دسترسی به خدمات بهتر با استفاده از vpn

در مقایسه دی ‌ان‌ اس و فیلتر شکن استفاده از وی پی ان راهی بسیار بهتر و کارآمد تر خواهد بود. چرا که هم قدرت و سرعت بسیار بالاتری را در اختیار ما قرار خواهد داد. و هم اینکه خدمات امنیتی که یک فیلتر شکن برای ما مهیا می‌ کند بسیار قابل اعتماد تر خواهد بود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *