دانلود تلگرام ایکس بدون فیلتر شکن

دانلود تلگرام ایکس بدون فیلتر شکن

دانلود فیلتر شکن برای تلگرام ایکس

تلگرام یک شبکه اجتماعی محبوب است. که امروزه کاربران زیادی در سراسر نقاط جهان دارد. و ما می‌ توانیم به راحتی از آن برای ارتباط گرفتن با سایر کاربران در نقاط دیگر استفاده کنیم. نکته‌ ای که هنگام استفاده از تلگرام باید به آن توجه کنیم. محدودیت‌ هایی است که بر این برنامه اعمال شده است. و استفاده ما را از این برنامه محدود می‌ کند. بنابراین برای استفاده نا محدود از آن می‌ بایست. از راه‌ های دور زدن این فیلترینگ اعمال شده استفاده کنیم. هم چنین گفتنی است که یک نسخه رسمی دیگر از تلگرام وجود دارد که به آن تلگرام ایکس گفته می‌ شود.

ویژگی های تلگرام ایکس

داشتن امنیت بالا و مطمئن به دلیل رسمی بودن
پشتیبانی از احراز هویت دو مرحله‌ ای همانند نسخه اصلی
داشتن سرعت بالا
پشتیبانی از قابلیت چت‌ های خصوصی و سکرت چت
امکان استفاده از پروکسی ‌های MTProto تلگرام
امکانات سفارشی سازی
قابلیت نصب روی لپ‌ تاپ گوشی آیفون و اندروید

آیا تلگرام ایکس هم فیلتر است؟

بسیاری از افراد فکر می‌ کنند. که تلگرام ایکس بر خلاف تلگرام معمولی بدون فیلتر است. یعنی فیلترینگ اعمال شده بر برنامه تلگرام بر این نسخه از تلگرام قابل اجرا نیست. اما باید به این افراد گفت که این نسخه از برنامه نیز همانند نسخه اصلی فیلتر می‌ باشد. و ما برای استفاده از آن باید از فیلتر شکن و یا سایر راه‌ های دور زدن محدودیت‌ ها استفاده کنیم.

قابل استفاده برای انواع دستگاه ها

این برنامه نیز همانند نسخه اصلی قابلیت اجرا شدن بر روی تمامی سیستم عامل ‌ها را دارد. یعنی ما می‌ توانیم هم آن را بر روی دستگاه‌ های اندرویدی و ios نصب کنیم. و هم بر روی دستگاه که سیستم عامل آن ویندوز می‌ باش.

این برنامه که نسخه رسمی تلگرام می‌ باشد. بیش از ۱۰۰ میلیون بار توسط کاربران مختلف از گوگل پلی دانلود شده است. و توانسته است امتیاز ۴.۳ را از آن ها کسب کند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *