نصب تلگرام بدون فیلتر در ویندوز

نصب تلگرام بدون فیلتر در ویندوز

دانلود تلگرام اصلی برای کامپیوتر + رایگان

برنامه تلگرام ابزاری بسیار کاربردی است که همگی ما با آن احتمالاً آشنا هستیم. همانطور که همه ما می‌ دانیم یکی از مشکلاتی که هنگام استفاده از این شبکه اجتماعی محبوب با آن مواجه هستیم. محدودیت‌ های شدیدی است که بر سرور های آن اعمال شده است. و باعث شده که ما نتوانیم بدون استفاده از ابزار دور زدن این محدودیت‌ ها، از این برنامه و خدماتش استفاده کنیم. بدین ترتیب بسیاری از افراد به دنبال دانلود نسخه بدون فیلتر تلگرام هستند. تا بتوانند از خدمات آن بدون استفاده از ابزاری مانند فیلتر شکن استفاده کنند.

دانلود تلگرام بدون فیلتر برای ویندوز

بسیاری از افراد همانطور که گفته شد به دنبال نسخه بدون فیلتر تلگرام هستند. اما باید گفت که تمامی تلگرام ‌های موجود در بازار چه آن ها که رسمی هستند. مانند تلگرام ایکس و حتی غیر رسمی ‌ها مانند تلگرام طلایی همگی دچار فیلترینگ هستند.
چون همگی این برنامه ‌ها به سرور اصلی تلگرام متصل هستند. به همین ترتیب ما حتماً باید از ابزار های دور زدن محدودیت ‌ها استفاده کنیم. تا بتوانیم این محدودیت‌ ها را از بین ببریم. پس به هیچ عنوان هیچ گونه تلگرام ضد فیلتری برای هیچ دستگاهی چه برای ویندوز و چه برای اندروید یا ios وجود ندارد.

روش های متداول دور زدن فیلترینگ تلگرام

روش‌ های متعددی برای دور زدن محدودیت‌ های اعمال شده بر تلگرام وجود دارد. که بهترین آن ها دو روش استفاده از پروکسی‌ های تلگرامی و استفاده از فیلتر شکن ‌ها می‌ باشد.
در ابتدا باید گفت که برای استفاده از پروکسی‌ های تلگرامی باید در نظر داشته باشیم. که پروکسی مورد استفاده ما حتماً با اینترنتی که استفاده می‌ کنیم سازگاری داشته باشد. چرا که بسیاری از پروکسی ‌ها فقط با نوع خاصی از اینترنت کار می‌ کنند.
برای مثال بعضی از آن ها با اینترنت ایرانسل و یا همراه اول سازگاری دارند. پس برای تجربه بهتر باید این موضوع را در نظر داشته باشیم.
بهترین راه حل را می‌ توان استفاده از فیلتر شکن‌ ها دانست. چرا که این ابزار هم از قدرت بالاتری برخوردار هستند. و هم امنیت بیشتری را برای ما فراهم می کند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *