تلگرام ضد فیلتر قوی

تلگرام ضد فیلتر قوی

دانلود نسخه غیر رسمی تلگرام

همان طور که برای همه ما مشخص است تلگرام یک برنامه قدرتمند و سریع است. که می تواند برای ما بهترین خدمات را به وجود بیاورد. این برنامه همیشه در ارائه خدمات به روز پیشتاز می باشد. پس ما اگر از این برنامه به عنوان پیام رسان استفاده کنیم. می توانیم همیشه به راحتی با تمامی افراد در سایر نقاط جهان ارتباط بگیریم.
اما مشکلی که گریبان گیر تمامی کاربران موجود در ایران می باشد. فیلتر شدن شبکه های اجتماعی مختلف خصوصا تلگرام می باشد. بنابراین کاربران برای راحتی کار خودشان به دنبال نسخه ای از تلگرام هستند که فیلتر نشده باشد.

دانلود Telegram ضد فیلتر

نسخه ی اصلی تلگرام همچین قابلیتی را ندارد و تنها نسخه های غیر رسمی هستند که تحت این عنوان شناخته می شوند. این برنامه ها در واقع اپلیکیشن هایی هستند که تمامی قابلیت های تلگرام را دارا می باشند. علاوه بر آن ها، دارای خدمات اضافه تر نیز هستند.
پس کاربرانی که از این برنامه ها استفاده می کنند از یک سری خدمات اضافه تر نیز برخوردار خواهند بود. اما این نسخه ها در صورت شناسایی فیلتر خواهند شد. بنابراین استفاده از این اپلیکیشن ها نیز گاها نیاز به راه های دور زدن فیلترینگ دارند.

تلگرام های ضد فیلتر را از کجا دانلود کنیم؟

همان طور که گفته شد اصولا اسم این برنامه ها بیشتر برای جذب مخاطبان می باشد. و ضد فیلتر بودن آن ها صرفا جهت جذب مخاطب است. اما به هر ترتیب این برنامه ها را می توانیم از سایت های مختلف دانلود و بر روی دستگاه خود نصب کنیم.

استفاده از تلگرام راهی مطمئن تر

تلگرام های ضد فیلتر اصولا سازندگان ایرانی دارند. بنابراین از امنیت چندان بالایی برخوردار نمی باشند. بنابراین برای ما بهتر است که از تلگرام اصلی استفاده کنیم. تا امنیت حریم خصوصی و سایبری خود را به خطر نیندازیم. و با استفاده از یک فیلتر شکن خوب و قدرتمند محدودیت اعمال شده بر نسخه اصلی این برنامه را دور بزنیم. و حتی در صورت نیاز از سایر راه ها مانند استفاده از پروکسی عمل کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *