آخرین به روزرسانی تلگرام غیر رسمی برای ایران

آخرین به روزرسانی تلگرام غیر رسمی برای ایران

دانلود نسخه اصلی تلگرام بدون فیلتر شکن

همانطور که مطلع هستید یکی از مهم‌ ترین و محبوب‌ ترین اپلیکیشن ها در بین کاربران تلگرام است. که می‌توان گفت ۹۰ درصد افرادی که از شبکه‌ های اجتماعی استفاده می‌ کنند این برنامه را برای خود نصب کرده‌اند. به گونه ای که بیشتر کاربران از این برنامه به عنوان اصلی‌ ترین شبکه اجتماعی موجود در دستگاه خود استفاده می‌ کند.
ما می توانیم این برنامه را از طریق منابع مختلف دریافت کنیم. گفتنی است که علاوه بر نسخه اصلی چند تلگرام غیر رسمی در کشور وجود دارد. که در بین کاربران از محبوبیت‌ های بسیار زیادی برخوردار هستند.

تلگرام غیر رسمی چیست؟

به نسخه‌ هایی از telegram که به صورت غیر رسمی به بازار ارائه شده‌ اند telegram غیر رسمی می گویند. در این نسخه‌ ها تمامی خدمات تلگرام وجود دارد. و علاوه بر خدماتی که در نسخه اصلی وجود دارد، در این برنامه‌ ها خدمات مختلفی نظیر قابلیت روح و سایر موارد قرار گرفته است. که محبوبیت این برنامه ها را برای کاربران بیشتر می‌ کند.

تلگرام اصلی یا غیر رسمی ها ؟ کدام بهتر است - صفر تا یک فناوری

آیا تلگرام غیر رسمی فیلتر است؟

گفتنی است که تمامی نسخه های غیر رسمی تلگرام در کشور ایران دچار فیلترینگ می باشد. پس ما برای استفاده از هر کدام یک از این نسخه های غیر رسمی نیز نیاز به فیلتر شکن داریم.
بسیاری از افراد تصور می کنند که این نسخه های غیر رسمی بدون فیلتر شکن نیز قابلیت استفاده خواهند داشت. به همین دلیل است که به دنبال نصب آن ها و استفاده از خدمات آن ها می باشند.
اما باید گفت با توجه به اینکه سرور های این برنامه ها با نسخه اصلی یکسان می باشند. تمامی فیلترینگ اعمال شده بر نسخه اصلی بر آن ها نیز اعمال خواهد شد.

تلگرام های غیر رسمی امنیت پایین دارند | آسمونی

منابع دریافت تلگرام غیر رسمی

ما می توانیم این برنامه های مربوط به نسخه‌ های غیر رسمی تلگرام را از طریق منابع مختلف دریافت کنیم. چرا که کاربرد این برنامه‌ ها به قدری گسترده شده است که منابع مختلفی آن ها را برای دانلود کاربران آپلود کرده اند. شما می توانید فایل های نصبی این برنامه ها را به سادگی و بدون هزینه دریافت کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *