بهترین تلگرام غیر رسمی بدون تبلیغات

بهترین تلگرام غیر رسمی بدون تبلیغات

تلگرام غیر رسمی چیست و روش نصب آن!!!

به دلیل محبوبیت بسیار بالایی که پیام رسان تلگرام در بین کاربران ایرانی دارد، نسخه‌ های غیر رسمی زیادی نیز از آن به بازار ارائه شد. این نسخه‌ ها خدمات اضافه‌ تری نسبت به نسخه اصلی دارند. که به کمک آن ها می‌ توانیم تجربه بهتر را کسب کنیم.

کدام تلگرام غیر رسمی بهتر است؟

تعداد تلگرام‌ های غیر رسمی موجود در بازار نسبتا زیاد می‌ باشد که همه آن ها عموماً از کیفیت یکسانی برخوردار هستند. تنها در برخی از نکات جزئی با هم تفاوت دارند که قابل چشم پوشی می‌ باشد. در این میان موبوگرام یکی از قدیمی‌ ترین و محبوب‌ ترین نسخه‌ های رسمی تلگرام می‌ باشد. که می‌ توانیم آن را از طریق منابع مختلف دانلود کنیم.

آیا تلگرام غیر رسمی فیلتر است؟

بسیاری از افراد تصور می‌ کنند که نسخه‌ های غیر رسمی تلگرام برخلاف نسخه اصلی دچار فیلترینگ می‌ باشند. و به همین دلیل به دنبال استفاده از این نسخه‌ های غیر رسمی می‌ روند. در این مورد باید گفت تمامی محدودیت‌ هایی که بر نسخه اصلی اعمال شده است در این نسخه‌ های فرعی نیز اعمال می‌ شود.

دانلود موبوگرام نسخه جدید

ما می‌ توانیم به کمک دریافت این برنامه هم از خدمات تلگرام اصلی برخوردار شویم. هم از یک سری خدمات اضافه‌تر مانند قابلیت روح که به ما این امکان را می‌ دهد پیام‌ های دیگران را بدون اینکه آن ها متوجه شوند سین کنیم و در صورتی که نخواستیم آن ها را جواب ندهیم .

آیا در نسخه های غیر رسمی نیز قابلیت پروکسی دارند؟

بسیاری از کاربران این سوال را دارند که آیا این نسخه‌ های غیر رسمی نیز مانند نسخه اصلی قابلیت پروکسی را پشتیبانی می‌ کنند یا خیر. در این باره باید گفت در این نسخه‌ ها نیز قابلیت پروکسی اضافه شده است. که به ما این امکان را می‌ دهد بتوانیم بدون نیاز به خدمات وی پی ان محدودیت آن ها را از بین ببریم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *