نصب تلگرام فارسی پیشرفته از بازار

نصب تلگرام فارسی پیشرفته از بازار

دانلود تلگرام نسخه غیر اصلی با لینک مستقیم

امروزه با پیشرفت عصر ارتباطات شبکه های اجتماعی بسیاری به بازار عرضه شده اند. اما یکی از بهترین و محبوب ترین آن ها برنامه تلگرام می باشد.
این برنامه که یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات در بین شبکه های اجتماعی جهانی می باشد. به دلیل کیفیت بالا و طرفداران زیادی که دارد، کاربران بسیاری در سراسر نقاط جهان از این برنامه استفاده می ‌کنند.
اما مشکلی که در این میان وجود دارد. فیلترینگی است که بر این برنامه اعمال شده و کاربران باید به دنبال راهی برای مقابله با این مشکل باشند.
در ضمن از آنجایی که بسیاری از کاربران این برنامه فارسی زبان هستند، بیشتر به دنبال نسخه های تلگرام پیشرفته فارسی هستند.

از کجا تلگرام پیشرفته فارسی را دانلود کنیم؟

از آنجایی که این برنامه فیلتر می باشد و گذاشتن آن در منبع های ایرانی ممنوع است. ما نمی‌ توانیم به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی نسخه‌ های اصلی تلگرام را از منبع های ایرانی نظیر بازار تهیه کنیم.
بلکه در بازار نسخه های غیر رسمی و بسیار خطرناک تحت عنوان هایی نظیر تلگرام پیشرفته فارسی وجود دارد. که در صورت دانلود این نسخه ‌ها اطلاعات خصوصی ما در معرض خطر شدید قرار می گیرند. و هر لحظه ممکن است دستگاه ما هک شود و اطلاعات موجود در آن به سرقت برده شود.

آیا تلگرام پیشرفته فارسی با تلگرام اصلی فرق می کند؟

درست است که برخی از نسخه های غیر رسمی تلگرام مانند تلگرام طلایی دارای خدمات اضافه تر هستند. اما از آنجایی که این برنامه ها غیر رسمی هستند دیتابیس درستی ندارند. و نمی توانیم به آن ها به صورت کامل اطمینان کنیم. به همین دلیل ممکن است اطلاعات ما از طریق این برنامه‌ ها به سرقت برده شوند.

چگونه تلگرام را فارسی کنیم؟

اگر قصد شما برای دانلود تلگرام پیشرفته فارسی پشتیبانی آن برنامه از زبان فارسی می باشد، سخت در اشتباه هستید.
چرا که برنامه اصلی تلگرام خود از زبان فارسی پشتیبانی می کند. برای فعال کردن زبان فارسی کافی است ما به قسمت تنظیمات مراجعه کنیم و از قسمت لنگوئج، زبان پیش فرض برنامه را بر روی فارسی تنظیم کنیم. تا از آن پس در این برنامه منو ها و تمامی گزینه ها به صورت فارسی نمایش داده شوند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *