دانلود تلگرام پرمیوم مود شده برای گوشی

دانلود تلگرام پرمیوم مود شده برای گوشی

نصب Telegram Premium برای اندروید + نسخه اصلی

در چند سال اخیر برنامه تلگرام یکی از محبوب‌ ترین شبکه ‌های اجتماعی موجود در بازار در نزد ایرانیان شده است . چرا که همیشه بهترین خدمات را در اختیار ما قرار می‌ دهد. و به ما امکان دسترسی به بهترین خدمات را هدیه می‌ کند.
اما همانطور که اکثر ما از این موضوع مطلع هستیم، فیلترینگ شدیدی بر تلگرام اعمال شده است. بنابراین ما حتماً باید از راه‌ های دور زدن محدودیت‌ ها برای استفاده کردن از این برنامه برخوردار باشیم.

تلگرام پرمیوم چیست؟

تلگرام پریمیوم نسخه ای از تلگرام می‌ باشد که دارای خدمات اضافه ‌تر و باکیفیت ‌تر است. و ما می‌ توانیم به راحتی آن را از طریق خود تلگرام خریداری کنیم. این نسخه از تلگرام در مدت زمان مشخص به ما ارائه می‌ شود. و ما پس از گذشت مدت اشتراکمان باید آن را آپدیت کنیم.

خدمات اضافه تر تلگرام پرمیوم چیست؟

تلگرام پرمیوم همانطور که گفته شد دارای خدمات اضافه‌تر می‌ باشد. برای مثال در این نسخه تلگرام ما می‌ توانیم فایل‌ هایی تا حجم ۴ گیگ را ارسال کنیم. در صورتی که در نسخه عادی این مقدار به ۲ گیگ می‌ رسد. همچنین می‌ توانیم تا ۱۰ عدد چت را پین داشته باشیم. در صورتی که در نسخه ی عادی تنها پنج تا از چت هایمان را در صفحه اصلی پین کنیم.
همچنین در نسخه پرمیوم ما می‌ توانیم از قابلیت استوری گذاشتن استفاده کنیم. و مانند برنامه اینستاگرام و واتساپ از اتفاقات روزمره خود استوری تهیه کنیم. ویژگی‌ های دیگری نیز در این نسخه وجود دارد. که در نسخه عادی یا تفاوت دارد و یا اصلاً قابلیت استفاده ندارند.

آیا تلگرام نسخه مود شده دارد؟

هیچ نسخه مود شده ‌ای از تلگرام در بازار وجود ندارد. و تمامی برنامه ‌هایی تحت این عنوان تنها تبلیغات سایت‌ ها و برنامه ‌های مختلف می‌ باشد. که ممکن است حتی در صورت نصب به دستگاه شما آسیب برساند. پس حتماً باید توجه داشته باشیم که گول این عناوین را نخوریم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *