تنظیمات پروکسی مخصوص ایرانسل اندروید

تنظیمات پروکسی مخصوص ایرانسل اندروید

اتصال به قوی ترین پروکسی تلگرام برای اینترنت ایرانسل

استفاده از پروکسی های ضد فیلتر یکی از راه‌ هایی است که می توانیم از آن برای دور زدن محدودیت برنامه های مختلف نظیر تلگرام کمک بگیریم. از این رو کاربران به دنبال بهترین تنظیمات پروکسی برای اینترنت مورد استفاده خود هستند. برای مثال کاربرانی که از اینترنت ایرانسل استفاده می‌ کنند به دنبال تنظیمات پروکسی ایرانسل می باشند.

استفاده از پروکسی های آماده مخصوص ایرانسل

ما می توانیم به راحتی از پروکسی های آماده بدون اینکه نیاز به دستکاری تنظیمات آن ها داشته باشیم، استفاده کنیم. تنها نکته ای که هنگام استفاده از این نوع پروکسی ها باید در نظر داشته باشیم. این است که پروکسی ها حتماً باید با نوع اینترنتی که ما استفاده می کنیم سازگاری داشته باشند. در غیر این صورت حتی اگر کیفیت آن پروکسی بسیار بالا باشد. نمی توانیم اتصال لازم برای دسترسی به خدمات فیلتر شده را برای خود به ارمغان بیاوریم. برای مثال اگر اینترنت مورد استفاده ما ایرانسل است باید از پروکسی ایرانسل استفاده کنیم.

How to check Content Filter service when it is not working as expected ...

منبع مناسب برای دسترسی به پروکسی چیست؟

منابع مختلفی برای دسترسی به پروکسی های ضد فیلتر به منظور استفاده از برنامه تلگرام وجود دارد. از میان این منابع بهترین گزینه می‌ تواند کانال های تلگرامی باشد. چرا که در این کانال‌ ها به صورت روزانه لیستی بلند بالا از پروکسی های ضد فیلتر با کیفیت، به صورت رایگان در اختیار ما قرار می‌ گیرد.
به طوری که ما می توانیم بدون نیاز به پرداخت هزینه از این لیست، پروکسی که با اینترنت ما سازگاری دارد را انتخاب کنیم. و با متصل شدن به آن شرایط بهینه برای رفع محدودیت‌ ها را برای خود به ارمغان بیاوریم.
گفتنی است که این پروکسی‌ ها به صورت روزانه آپدیت می شوند و همیشه اتصالی مناسب را در صورت سازگاری با اینترنت مصرفی ما به ارمغان خواهد آورد.
همچنین به دلیل تعدد این کانال های تلگرامی دست ما همیشه باز خواهد بود. و اگر کیفیت پروکسی های یک کانال پایین آمد. می توانیم از منبع دیگری برای دریافت پروکسی استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *