دانلود جامپ جامپ وی پی ان با لینک مستقیم

دانلود جامپ جامپ وی پی ان با لینک مستقیم

نصب جامپ جامپ وی پی ان برای ویندوز رایگان

اگر به دنبال فیلتر شکنی محبوب اما با سرعت بسیار بالا می‌ گردید بهتر است که از فیلتر شکن جامپ جامپ وی پی ان استفاده کنید. چون این برنامه دارای خدمات بسیار عالی و نامحدود می‌ باشد و به شما کمک می‌ کند تا بتوانید به انواع فیلترینگ‌ ها دسترسی پیدا کنید.
برای استفاده از خدمات این برنامه یا شما می‌ توانید اکانت ایجاد کنید یا بدون ایجاد اکانت وارد محیط کاربری ساده و روان این برنامه شوید.

انتخاب بهترین نوع سرور در فیلتر شکن جامپ جامپ وی پی ان

۱_ سرور های رایگان

اولین نوع سرور های این برنامه همان سرور های رایگان یا اصلی این برنامه هستند. که شما می‌ توانید به دو صورت به این سرورها متصل شوید و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن اتصال خود را ایجاد کنید.

۲_ سرور های پرمیوم

نوع دیگری از سرور های این برنامه پولی هستند که برای انجام کارهای بانکی و شدید ترین محدودیت‌ های کشور می‌ توانید از این نوع سرورها استفاده کنید و آن ها را خریداری کنید. وگرنه سرور های رایگان می‌ توانند پاسخگوی نیاز شما باشند.

۳_ سرور های مورد علاقه

همچنین در این برنامه لیستی از سرور های مورد علاقه وجود دارد که خود شما باید آن ها را تشکیل دهید. یعنی اگر از سروری راضی بودید می‌ توانید بر روی آن نشانه گذاری کنید تا در سریع‌ ترین زمان ممکن بتوانید به آن در دفعات بعد متصل شوید.

۴_ سرور های اخیر

همچنین این فیلتر شکن در قسمتی، سرور های اخیر که قبلاً به آن متصل شده‌اید را نشان می‌‌ دهد. تا اگر به آن ها نیاز داشتید بتوانید راحت این نوع سرورها را پیدا کنید تا دوباره به آن ها متصل شوید.

تنظیمات پیشرفته در برنامه جامپ جامپ وی پی ان

وقتی وارد تنظیمات این فیلتر شکن می‌ شوید با گزینه‌ های متفاوتی روبرو می‌ شوید. که تمامی آن ها به مرور بهتر شماها کمک می‌ کند. از جمله موارد می‌ توان به تغییر زبان این فیلتر شکن به فارسی اشاره کرد.
علاوه بر آن در صورت خرید سرور های پرمیوم شما می‌ توانید در این برنامه ایجاد اکانت کنید. علاوه بر این موارد ویژگی‌ های دیگری وجود دارد که پس از نصب می‌ توانید با آن ها روبرو شوید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *