جایگزین برنامه گوگل پلی برای کاربران ایرانی

جایگزین برنامه گوگل پلی برای کاربران ایرانی

روش رفع فیلتر گوگل پلی در اندروید

اپلیکیشن گوگل پلی که یکی از معتبر ترین منابع برای دانلود نرم افزار های اندرویدی می باشد. با افزایش شدت محدودیت‌ ها دچار فیلترینگ شدیدی شده است. به گونه ای که کاربران بدون استفاده از وی پی ان نمی‌ توانند از آن استفاده کنند.
به همین دلیل تعداد زیادی از کاربران به دنبال برنامه جایگزین هستند. که فیلتر نباشد تا بتوانند بدون هیچ گونه مشکلی به خدمات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. در ادامه به بررسی برنامه های جایگزین برای دانلود نرم افزار های اندرویدی می پردازیم.

برنامه های جایگزین ایرانی:

ما برای دسترسی به خدمات مختلف می توانیم از برنامه های جایگزینی که داخلی هستند استفاده کنیم. برای مثال برنامه‌ هایی مانند مایکت و بازار که از محبوب‌ ترین منابع ایرانی هستند را می‌ توان نام برد.
اما باید در این میان به یک نکته حتماً اشاره کرد. و آن هم این است که در منابع ایرانی دسترسی به بسیاری از نرم‌ افزار های خارجی که اکثراً فیلتر شده نیز هستند غیر ممکن است. پس نمی‌ توان به عنوان جایگزین ۱۰۰ درصدی از برنامه های ایرانی استفاده کرد. اما این منابع تمامی برنامه‌ های ایرانی و اپلیکیشن‌ های جهانی که فیلتر نیستند را دارا هستند.

با 10 جایگزین گوگل در سال 2023 بیشتر آشنا شوید. | ایده آل تک

منابع خارجی جایگزین گوگل پلی

سایت ها و برنامه‌ های خارجی دیگری نیز هستند که می‌ توان از آن ها برای دانلود برنامه‌ های اندرویدی به جای گوگل پلی استفاده کرد. اما بعضی از این جایگزین‌ های خارجی نیز دچار فیلترینگ هستند. پس به طور کلی برای اینکه بتوانیم به تمامی ظرفیت های اینترنت دسترسی پیدا کنیم. نیاز به یک فیلتر شکن مناسب داریم. چرا که با توجه به شرایط حاکم بر اینترنت کشور، به طور کلی استفاده از یک فیلتر شکن مناسب به امری ضروری تبدیل شده است. چرا که نه تنها برنامه گوگل پلی بلکه بسیاری از خدمات جهانی از دسترس ما خارج شده‌ اند. و دسترسی به آن ها را غیر ممکن کرده است.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *