دانلود جی بی واتساپ فارسی برای گوشی

دانلود جی بی واتساپ فارسی برای گوشی

دانلود واتساپ GB با لینک مستقیم

برنامه واتساپ یکی از محبوب ‌ترین شبکه ‌های اجتماعی موجود در بازار است. که به ما این امکان را می‌ دهد بتوانیم با افراد دیگر در سراسر نقاط جهان ارتباط بگیریم. بسیاری از افراد به دنبال نسخه ‌های غیر رسمی برنامه نظیر واتساپ جی بی هستند. تا از خدمات اضافه تر بهره مند شوند و انواع محدودیت ها را دور بزنند.

آیا واتساپ جی بی ضد فیلتر است؟

بسیاری از افراد تصور می کنند که این نسخه و سایر نسخه های غیر رسمی ضد فیلتر هستند و با نصب آن ها دیگر فیلترینگ را تجربه نخواهیم کرد. اما باید گفت که این برنامه ها نیز از فیلترینگ شدیدی برخوردار هستند. چرا که این برنامه ها دارای سرور های یکسان با نسخه اصلی هستند. بنابراین تمام فیلترینگ موجود در نسخه اصلی هم در این نسخه ها دارای فیلترینگ است.

Screenshot image

خدمات واتساپ جی بی چیست؟!

این برنامه نیز دارای خدمات کاملا مشابه با واتساپ اصلی است. ولی این ویژگی ها در مقایسه با نسخه اصلی دارای یک ضعف هستند و آن هم امنیت ضعیف می باشد. چرا که به هر حال نسخه غیر رسمی است و خدمات امنیتی آن کم کیفیت تر از نسخه اصلی می باشد.

از نسخه جی بی استفاده کنیم یا نسخه اصلی؟

در کل نسخه اصلی برتری های بیشتری دارد و بهتر است برای راحتی خیال خود از این برنامه استفاده کنیم. تا بدون نگرانی بتوانیم از خدمات واتساپ نظیر تماس تصویری و صوتی، ارسال فایل ها و تصاویر و سایر خدمات برخوردار شویم. همچنین پشتیبانی آن بسیار بهتر از نسخه های غیر رسمی می باشد. که ما در صورت بروز مشکل می توانیم راحت تر جواب آن را دریافت کنیم.

Screenshot image

واتساپ را از کجا دانلود کنیم؟

اگر دستگاه مورد استفاده ما دارای سیستم عامل اندروید باشد. ما می‌ توانیم به راحتی واتساپ را از معتبر ترین مرجع دانلود برنامه ‌های اندروید یعنی گوگل پلی دانلود و نصب کنیم. و اگر به این برنامه دسترسی نداشته باشیم. می‌ توانیم از سایر منابع موجود مانند سایت‌ های اینترنتی مختلف برخوردار شویم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *