خرید اشتراک اورجینال ویندسکرایب قوی

خرید اشتراک اورجینال ویندسکرایب قوی

دانلود فیلتر شکن ویندسکرایب برای گوشی اندروید

فیلتر شکن ویندسکرایب برنامه ‌ای است که با خرید اکانت پولی این برنامه ما می‌ توانیم از شر تمامی مشکلات اینترنتی خلاص شویم. و به تمامی خدمات فیلتر شده به سرعت دسترسی پیدا کنیم. بنابراین همراه ما باشید تا آموزش خرید و استفاده از اکانت این فیلتر شکن را به شما توضیح دهیم.

موجود برای تمامی سیستم عامل ها

همه افراد می‌ توانند از این فیلتر شکن استفاده کنند. چرا که برای تمامی سیستم عامل ‌ها ارائه شده است. و فرقی نمی ‌کند که سیستم عامل مورد استفاده ما ویندوز است یا اندروید و حتی ios. چرا که این برنامه با تمامی این سیستم عامل ‌ها به بازار ارائه شده است.

اکانت یک ساله بهترین گزینه برای خریداری ویندسکرایب

اکانت یک ساله این فیلتر شکن بهترین گزینه برای خریداری کردن می باشد. چرا که قیمتی بسیار مناسب دارد و نسبت به سایر اکانت های برنامه بسیار به صرفه است.

Screenshot image 1

سرور های بسیار زیاد

این برنامه از تعداد بسیار زیادی سرور برخوردار است. به گونه ‌ای که در تمامی نقاط جهان دارای سرور است. و یک پوشش جهانی فوق العاده را برای ما پدید آورده است. این برنامه یک سری سرور های اختصاصی دارد که از سرعت بسیار بالاتر نسبت به سایر سرورها برخورد می‌ باشد.

Screenshot image 3

استفاده نامحدود از ویندسکرایب تنها با یک‌ اکانت

برنامه گفته شده ویژگی دارد که به ما این امکان را می‌ دهد تنها با خریدن یک اکانت، چندین دستگاه را به آن متصل کنیم. بدون اینکه دچار مشکل شویم و یا حتی سرعت اتصال کاهش پیدا کند. این ویژگی باعث می‌ شود که چندین نفر کنار هم جمع شویم و هزینه‌ ها تقسیم شوند.

نیاز به تغییر تنظیمات جهت برقراری اتصال بهینه

ما برای اینکه بتوانیم اتصالی مناسب و پایدار داشته باشیم. نیاز داریم که تنظیمات برنامه را با توجه به اتصالی که در اختیار داریم تنظیم کنیم. برای مثال بهترین پروتکل برای اینترنت همراه اول پروتکل Stealth می باشد. که بهترین نوع اتصال را با این اینترنت ایجاد می کند.

Screenshot image 4

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *