خرید فیلتر شکن ماهانه برای گوشی همراه

خرید فیلتر شکن ماهانه برای گوشی همراه

خرید فیلتر شکن پرسرعت و امن بدون قطعی

به دلیل اینکه محدودیت های اینترنتی به شدت افزایش یافته است و قدرت فیلترینگ اعمال شده بر اینترنت بسیار بالاتر رفته است. دیگر فیلتر شکن های رایگان و عادی توانایی و قدرت لازم را برای رفع انسداد سایت ها و برنامه های مسدود شده را ندارند.
بنابراین همه ما مجبور به خریدن فیلتر شکن های پولی می شویم. چرا که برای رفع انسداد محدودیت های اینترنتی مجبور به استفاده از فیلتر شکن های پولی هستیم. اما از آنجا که اکانت های یکساله و چند ماهه فیلتر شکن ها بسیار گران هستند. اکثر ما مجبور می‌ شویم که اکانت یک ماهه فیلتر شکن را خریداری کنیم. تا بتوانیم از پس مخارج فیلتر شکن های پولی بربیاییم. در ادامه به بررسی چند ویژگی فیلتر شکن هایی که اکانت آن ها خریداری می شوند می پردازیم:

۱- وب سایت ها و برنامه های محدود شده جغرافیایی را رفع انسداد می کند

به دلیل سرعت و قدرت بالایی که این برنامه ها از آن برخوردار هستند. این امکان را به ما می دهند که تمامی انواع فیلترینگ را دور بزنیم و به خدمات مورد نیازمان دسترسی پیدا کنیم.

۲- خرید فیلتر شکن ماهانه با سرور های با کیفیت، قدرتمند و اختصاصی

از آنجایی که ما برای خریداری کردن اکانت این برنامه ها هزینه می کنیم، سرور هایی که در اختیار ما قرار می گیرند به صورت اختصاصی تر عمل می کنند. همچنین قدرت و سرعت بالاتری را به ما ارائه می کنند. در نتیجه به دلیل تعداد کم کاربر ها ترافیک کمتری بر سرور ها اعمال می شود.

۳- بدون محدودیت سرعت و بدون محدودیت پهنای باند

سرور های این برنامه ها چون خریداری می شوند کاملا اختصاصی هستند و هیچ گونه محدودیتی ندارند. بنابراین ما می توانیم به کمک این فیلتر شکن ها مروری راحت تر و پر سرعت تری داشته باشیم. و هیچ محدودیت حجمی و زمانی را تجربه نکنیم.

 

۴- با Wi-Fi، LTE/4G، 3G و همه حامل های داده تلفن همراه می توانید فیلتر شکن خریداری کنید.

از آن جا که سرعت اینترنت بسیار پایین آمده است تنها فیلتر شکن های پولی می توانند نظر کاربران را جلب کنند. به صورتی که این برنامه ها با تمامی انواع داده های اینترنت متصل می شوند . و به وسیله آن ها می توانید مروری پرسرعت را تجربه کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *