خطرات استفاده از فیلتر شکن ها

خطرات استفاده از فیلتر شکن ها

مهم ترین خطر هنگام نصب وی پی ان رایگان

شرایط حال اینترنت کشور به گونه‌ ای رقم خورده است. که ما حتماً نیاز داریم که از یک فیلتر شکن مناسب و با قدرت بالا استفاده کنیم. تا بتوانیم از سد محدودیت‌ ها عبور کرده و به خدمات مورد نیازمان در سایت‌ ها و برنامه‌ های فیلتر شده دسترسی پیدا کنیم.
اما استفاده از این برنامه‌ ها بی‌خطر نخواهد بود و احتمال خطرات گوناگونی برای ما وجود خواهد داشت. پس باید حواس خود را برای انتخاب یک فیلتر شکن مطمئن و ایمن جمع کنیم.

چه خطراتی هنگام استفاده از فیلتر شکن نامناسب متوجه ما خواهد بود؟

اگر برای رفع مسدودیت‌ های اینترنتی از یک فیلتر شکن نامطمئن و غیر معتبر استفاده کنیم. خطرات گوناگونی متوجه حال ما خواهد بود.
برای مثال این امکان وجود دارد که به علت امنیت نامناسب اطلاعات خصوصی ما به سرقت برده شود. و یا حملات سایبری باعث آسیب رسیدن به دستگاه مورد استفاده ما شود.
در بدترین شرایط برنامه مورد استفاده اطلاعات خصوصی ما را ذخیره خواهد کرد و در اختیار اشخاص دیگر قرار می دهد. که این موضوع باعث می‌ شود تمامی فعالیت‌ های آنلاین ما لو برود و حتی برای ما دردسر ساز شود.

See related image detail. Protecting your privacy online: What can a VPN do for me?:

چگونه از امنیت یک فیلتر شکن مطمئن شویم؟

برای اینکه بتوانیم از امنیت فیلتر شکنی که می‌ خواهیم از آن استفاده کنیم مطمئن باشیم. باید آن را از یک منبع معتبر و مناسب دانلود و نصب کنیم.
چرا که سایر منابع ممکن است بد افزار را به جای برنامه ‌های مطمئن به ما قالب کنند.
معتبر ترین منبع برای سیستم عامل ‌های اندرویدی برنامه گوگل پلی است. و همانطور که می‌ دانیم این برنامه به هیچ عنوان برنامه ‌های غیر مطمئن را برای دانلود کاربران قرار نمی ‌دهد.
پس با نصب برنامه ‌های مختلف از این اپلیکیشن می‌ توانیم با اطمینان بیشتری از وی پی ان‌ ها استفاده کنیم. البته به جز فیلتر شکن امکان نصب هر نوع برنامه و بازی امکان پذیر خواهد بود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *