خطرات نصب فیلتر شکن روی موبایل

خطرات نصب فیلتر شکن روی موبایل

آیا نصب فیلتر شکن ضرر دارد؟!

هنگامی که می‌ خواهیم از خدمات موجود در سایت‌ ها و برنامه‌ های فیلتر شده استفاده کنیم. خطرات زیادی امنیت سایبری و حریم خصوصی ما را تهدید می‌ کند. پس اگر از فیلتر شکنی استفاده کنیم که از خدمات امنیتی نه چندان مناسبی برخوردار باشد. عملاً امنیت خود را آسیب پذیر خواهیم کرد. پس برای حل این مشکل و انجام مروری مطمئن در اینترنت نیاز به فیلتر شکنی مطمئن و ایمن داریم.

ویژگی های مناسب که از خطرات نصب فیلتر شکن جلو گیری می کند:

۱- رمزگذاری داده ها

یکی از مهم ترین اقداماتی که فیلتر شکن‌ ها برای افزایش امنیت سایبری ما انجام می‌ دهند رمزگذاری داده‌ هایمان هنگام انتقال می‌ باشد. زمانی که این کار توسط وی پی ان‌ های مختلف انجام می‌ شود. اتصالی مطمئن‌تر برای ما صورت می‌ گیرد. که به ما این امکان را می‌ دهد امنیت بالاتری را هنگام انجام فعالیت‌ های اینترنتی دریافت کنیم.

Print a Test Page Online - A Simple Printer Test Page 2023

۲- فراهم کردن بستر لازم برای مرور ناشناس

یکی از مهم ترین اقداماتی که vpn ها برای افزایش امنیت ما هنگام استفاده از خدمات وی پی ان از آن استفاده می‌ کنند. فراهم کردن بستر مناسب برای انجام فعالیت‌ های اینترنتی به صورت غیر قابل ردیابی و شناسایی می‌ باشد. در واقع هنگامی که به سرور های موجود در یک فیلتر شکن متصل می‌ شویم. موقعیت جغرافیایی اصلی ما پنهان می شود و آی پی سروری که به آن متصل می شویم جایگزین آن می‌ شود. به همین ترتیب تمامی فعالیت‌ هایی که به کمک اتصالات وی پی ان انجام می دهیم غیر قابل ردیابی و یا شناسایی خواهند بود.

۳- عدم ذخیره کردن و اشتراک گذاری

یکی دیگر از قابلیت‌ هایی که باعث می شود امنیت سایبری یک فیلتر شکن در سطح بالاتری قرار بگیرد. عدم ذخیره کردن داده ها خصوصی هنگام استفاده از خدمات آن وی پی ان می باشد. چرا که در این صورت آسیب پذیری ما در برابر خطرات احتمالی کمتر می شود. همچنین گفتنی است vpn نباید سوابق مرور ما و به طور کلی اطلاعات خصوصی ما را اشتراک گذاری کند.

Concerned NJ mayor wants to block certain info from going public

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *