دانلود تحریم شکن بازی

دانلود تحریم شکن بازی

نصب فیلتر شکن رایگان برای انجام بازی های آنلاین

بسیاری از کاربران برای پر کردن اوقات فراغت خود و سرگرم کردن خودشان از بازی‌ های مختلف متناسب با دستگاهی که دارند، استفاده می‌ کنند.
اما امروزه ما در ایران با مشکلی مواجه هستیم که آن هم فیلترینگ اعمال شده بر این بازی ها می باشد.
بازی های آنلاین زیادی در ایران به دلایل مختلف فیلتر شده اند. و ما برای برخورداری از آن ها با مشکل مواجه هستیم. و برای استفاده بدون مشکل از این بازی ها، نیاز به تحریم شکن یا همان فیلتر شکن قدرتمند برای آنلاک کردن این بازی ها هستیم. برنامه ای که بتواند قدرت و سرعت لازم برای دور زدن محدودیت ها را برای ما فراهم کند.

۱- از کجا فیلتر شکن تهیه کنیم؟

برای دانلود و نصب تحریم شکن ‌های رایگان ما می‌ توانیم به راحتی با مراجعه به گوگل پلی و بررسی نظرات کاربران یک تحریم شکن را برای خود انتخاب کنیم.
همچنین ما می توانیم برای دسترسی به خدمات با کیفیت تر و برخورداری از سرور های پرسرعت تر از فیلتر شکن های پولی استفاده کنیم.
یعنی برنامه آن ها را نصب کنیم و پس از خریدن اکانت این برنامه‌ ها، از خدمات وی پی ان عالی که نسبت به فیلتر شکن های رایگان بسیار کارآمد تر می باشند، استفاده کنیم.

۲-چگونه از تحریم شکن های پولی برخوردار شویم؟

همانطور که گفته شد ما می توانیم برای دریافت خدمات بهتر از تحریم شکن های پولی استفاده کنیم.
برای برخورداری از این برنامه ها ما باید ابتدا برنامه های مربوطه را نصب کنیم. و سپس با مراجعه به سایت های معتبر و یا افرادی که اکانت این برنامه‌ ها را می‌ فروشند. اکانت های یک ماه، چند ماهه و یکساله را از آن ها خریداری کنیم.
سپس می توانیم از خدمات عالی آن ها نظیر سرور های اختصاصی که به ما سرعت بالاتری را به دلیل خلوت بودن آن ارائه می‌ دهند، بهره مند شویم.

۳- تحریم شکن مورد استفاده چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

برای اینکه بتوانیم از یک گیم پلی زیبا و روان برخوردار شویم. و در مدت زمان کوتاهی محدودیت‌ های بازی ها را دور بزنیم، نیاز به فیلتر شکنی با ویژگی های خاص داریم. ویژگی هایی که به ما تجربه بهتر را هدیه می کند.
برای مثال فیلتر شکنی که از آن استفاده می‌ کنیم حتماً باید از سرعت بالا و سرور های پر تعداد برخوردار باشد. تا ما دچار افت سرعت نشویم و بازیمان با لگ همراه نشود.
همچنین باید از امنیت قابل قبولی برخوردار باشد. تا بتواند از ما در برابر خطرات احتمالی هنگام آنلاین بودن محافظت کند.
ضمن اینکه ویژگی های جانبی نظیر استفاده آسان، مصرف کم اینترنت و غیره نیز در کیفیت آن دخیل می باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *