دانلود تلگرام جدید پرسرعت

دانلود تلگرام جدید پرسرعت

دانلود Telegram بدون قطعی با لینک مستقیم

تلگرام یکی از بهترین پیام رسان‌ های موجود در بازار می‌ باشد. که برای تمامی سیستم عامل‌ ها نسخه آن موجود است. یعنی ما چه از ویندوز استفاده کنیم و چه از اندروید، می‌ توانیم از خدمات بینظیر موجود در این برنامه استفاده کنیم.
این برنامه در ارائه خدمات همیشه پیشتاز است. و با دادن آپدیت های پی در پی خدمات با کیفیت مطلوب را در اختیار ما قرار می دهد.

نسخه جدید تلگرام را از کجا دانلود کنیم؟

ما می توانیم برای آپدیت تلگرام خود از گوگل پلی استفاده کنیم. چرا که همان طور که می دانیم گوگل پلی همیشه در این گونه مسائل پیشتاز است. همچنین در نسخه دسکتاپ، نسخه های جدید به طور خودکار آپدیت می شوند و نیازی به اقدام ما نیست.

تلگرام جدید چه قابلیت هایی دارد؟

در تلگرام جدید قابلیت استوری گذاشتن به وجود آمده است. اما استفاده از این ویژگی تنها برای مدیران کانال ها و اشخاصی که اکانت پرمیوم دارند فعال شده است. ما می توانیم یا اکانت پرمیوم این برنامه را تهیه کنیم. یا اینکه صبر کنیم تا در نسخه های جدید این قابلیت برای کاربران عادی نیز اضافه شود.

ویژگی های موجود در Telegram

این برنامه یک پیام رسان کامل و سریع است.
قابلیت تماس صوتی و تصویری در آن وجود دارد.
می توانیم کانال و گروه در آن ایجاد کنیم.
می توانیم بازدید عکس ها و آخرین بازدیدمان را یا فقط برای مخاطبینمان آزاد بگذاریم. و یا تعداد محدودی را محروم کنیم.
امنیت بالا در تلگرام
تیم پشتیبانی قدرتمند
دارای ربات های تلگرامی

چگونه از تلگرام استفاده کنیم؟

ما برای استفاده از این برنامه باید به چند نکته توجه کنیم. نکته اول اینکه به دلیل محدودیت اعمال شده بر این برنامه ما نیاز به یک فیلتر شکن قدرتمند و قوی داریم. و یا اینکه می توانیم از قابلیت پروکسی این برنامه استفاده کنیم. نکته دوم یکسری از ویژگی های برنامه مختص کاربران پرمیوم می باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *