دانلود روزانه سرور پرسرعت برای تلگرام

دانلود روزانه سرور پرسرعت برای تلگرام

دانلود وی پی ان با سرور قوی برای گوشی سامسونگ

برای از بین بردن محدودیت های تلگرام بهترین روش استفاده از فیلتر شکن های به روز و سریع می باشد. بسیاری از وی‌ پی‌ ان‌ های موجود در بازار وجود دارند که قابلیت اضافه کردن سرور در آن ها وجود دارد. که ما می‌ توانیم به کمک این برنامه ها هر روز از server های جدید برای دریافت بهترین قدرت و دور زدن محدودیت‌ های تلگرام به صورت بهینه استفاده کنیم.

از کجا این نوع فیلتر شکن ها را پیدا کنیم؟!

این مدل از فیلتر شکن ها در گوگل پلی بسیار زیاد هستند و ما می توانیم با جستجوی اندک این گونه از برنامه‌ ها را پیدا کنیم. و بر روی دستگاه خود نصب کنیم و از خدمات مورد نیاز خود برخوردار شویم. همچنین از سایر منابع معتبر و حتی منابع فرعی نیز می توانیم این کار را انجام دهیم.

Advantages and Disadvantages of Windows VPS Hosting | I Must Read

از کجا سرورها را به دست بیاوریم؟

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کرد که دو دسته سرور برای اضافه کردن به این گونه برنامه‌ ها وجود دارد. دسته اول سرور های رایگان و دسته دوم server هایی که برای استفاده از آن ها باید هزینه کنیم.

سرور های رایگان:

این دسته از server ها اکثراً در کانال های تلگرامی قرار گرفتند. و ما می‌ توانیم با عضو شدن در این کانال‌ ها به صورت روزانه از سرور های جدید برای دور زدن محدودیت تلگرام برخوردار شویم. همچنین حتی می توانیم از طریق سایت های مختلف server را خودمان بسازیم.

سرور های پولی:

دسته دوم server هایی هستند که برای استفاده از آن ها باید هزینه کنیم. اینگونه از سرور ها از قدرت فوق العاده بالاتری برخوردار هستند. ضمن اینکه نیاز به آپدیت مداوم و روزانه ندارد. چرا که کیفیت آن ها به گونه ای است که با هر بار آپدیت می توانیم تا چند مدت از آن ها برای دور زدن محدودیت های بسیار شدید نیز استفاده کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *