دانلود فیلتر شکن پرسرعت قوی جدید رایگان و پایدار

دانلود فیلتر شکن پرسرعت قوی جدید رایگان و پایدار

دانلود vpn برای اندروید

ما بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به فیلتر شکن های قوی و پرسرعت داریم. تا بتوانیم از خدمات مورد نیازمان استفاده کنیم. به دلیل اینکه بسیاری از خدمات بین‌ المللی به دلایل مختلف فیلتر شده ‌اند و استفاده از آن ها بدون یک فیلتر شکن قوی و مطمئن امکان پذیر نیست.
بنابراین ما حتماً باید یک فیلتر شکن مناسب را بر روی دستگاه خود نصب داشته باشیم. برنامه ای که بتواند اتصالی پایدار برای مروری با کیفیت را برای ما فراهم کند.

چه فیلتر شکنی بر روی دستگاه خود نصب کنیم؟

فیلتر شکن‌ های بسیاری در بازار وجود دارند که کیفیت آن ها برای مرور در اینترنت مناسب می‌ باشد. اما ما در اینجا ویژگی ‌های یک فیلتر شکن قدرتمند را به شما می‌ گوییم. تا بتوانید به راحتی انواع خدمات اینترنتی را با انتخاب یک فیلتر‌ شکن درست، استفاده کنید.

ویژگی های فیلتر شکن مناسب

سرعت نامحدود سرور ها

مهم ترین و اساسی ‌ترین ویژگی که یک فیلتر شکن قدرتمند حتماً باید از آن برخوردار باشد. تا بتوانیم از آن استفاده کنیم، سرعت بالاست. چرا که اگر یک فیلتر شکن بهترین خدمات را داشته باشد. اما از سرعت کافی برخوردار نباشد. نمی ‌تواند هیچگونه محدودیتی را رفع انسداد کند. و عملا برای ما غیر قابل استفاده می شود.

سرور های پر تعداد

اگر سرور های یک فیلتر شکن از کیفیت بالایی برخوردار باشند. اما تعداد آن ها کافی نباشد به دلیل ترافیک بیش از حد اعمال شده بر آن ها دچار افت سرعت و کیفیت می‌ شوند.
در نتیجه نمی‌ توانیم به راحتی و در زمان کوتاه محدودیت‌ ها را دور بزنیم. بنابراین ویژگی تعداد سرورها بسیار مهم خواهد بود.

امنیت کافی برای مرور خصوصی

از آنجایی که هنگام اتصال به یک فیلتر شکن آن برنامه اطلاعات و داده ‌های ما را انتقال می‌ دهد. باید از کیفیت بالای امنیتی برخوردار باشد. تا ما بتوانیم با خیال راحت در اینترنت گشت و گذار کنیم. فیلتر شکنی که از اساسی ‌ترین خدمات امنیتی رمزگذاری اتصالات استفاده می‌ کند. می‌ تواند گزینه خوبی از لحاظ امنیتی برای ما باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *