دریافت کد واتساپ در زمان فیلترینگ

دریافت کد واتساپ در زمان فیلترینگ

نصب واتساپ بدون فیلتر برای اندروید

یکی از پیام رسان‌ های محبوب که کاربران بسیاری از آن برای برقراری ارتباط و انجام کارهای روزمره خود استفاده می‌ کنند، نرم افزار واتساپ می باشد.
امروزه به دلیل خدمات بسیار باکیفیت واتساپ، کاربران زیادی در سراسر جهان این برنامه را به عنوان شبکه اجتماعی مورد استفاده خود انتخاب کرده اند.
اما کاربران ایرانی برای استفاده از واتساپ به دلیل فیلترینگ موجود در اینترنت با مشکل مواجه هستند. و عده ای نمی توانند برای استفاده از واتساپ کد ارسالی را دریافت کنند. بنابراین به دنبال راهی برای انجام این کار می باشند.

چگونه واتساپ را نصب کنیم؟

نصب این برنامه می تواند به سادگی از گوگل پلی و سایر سایت های معتبر انجام شود. سپس برای استفاده از این برنامه به دلیل فیلترینگی که بر آن اعمال شده است. نیاز به فیلتر شکنی قدرتمند داریم. فیلتر شکنی که بتواند در این اوضاع، محدودیت های اعمال شده بر این برنامه را دور بزند. و دسترسی به خدمات آن را برای ما ممکن کند.

چگونه کد واتساپ را دریافت کنیم؟

پس از وارد شدن به این برنامه ما نیاز به وارد کردن شماره تلفن همراه خود داریم، تا کد تایید برای ما اس ام اس شود.
بسیاری از کاربران در این مرحله با مشکل مواجه می‌ شوند. اما باید گفت که دریافت کد در زمان فیلترینگ هیچ فرقی با سایر مواقع نمی کند.
تنها نکته ‌ای که باید به آن توجه شود متصل بودن ما به فیلتر شکن برای رفع انسداد محدودیت های موجود می باشد.
به گونه ای که هنگام متصل بودن به فیلتر شکن و انجام مراحل لازم، کد تایید برای ما به سرعت ارسال می شود.

Image result for کد واتساپ

مراحل بعد از دریافت کد

پس از دریافت کد فعال سازی، وارد مراحل بعدی ثبت نام می شویم. در این مرحله باید یک یوزر نیم را برای خود انتخاب کنیم.
پس از آن می توانیم به راحتی وارد برنامه شویم و به دوستان و آشنایان خود پیام دهیم. و از سایر خدمات برنامه نظیر تماس تصویری و صوتی برخوردار شویم.

ویژگی جدید، در آپدیت واتساپ

نکته‌ ای که در این میان قابل ذکر است، این است که در آپدیت های جدید این برنامه قابلیت استفاده از پروکسی نیز وجود دارد. اما برای وارد شدن به برنامه و ثبت نام ما حتماً به فیلتر شکن نیاز داریم. تا بعد از آن بتوانیم با استفاده از پروکسی واتساپ فعالیت هایمان را انجام دهیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *