دسترسی به سایت مسدود شده بدون فیلتر شکن

دسترسی به سایت مسدود شده بدون فیلتر شکن

روش غیر فعال کردن محدودیت سایت فیلم

با افزایش شدت محدودیت‌ ها و از دسترس خارج شدن منابع، دانلود فیلتر شکن ‌ها و همچنین از کار افتادن بسیاری از وی پی ان ‌های قدیمی کاربران به دنبال راهی هستند. تا بتوانند بدون استفاده از فیلتر شکن محدودیت سایت ‌ها و برنامه ‌های فیلتر شده را از بین ببرند.
اما این مورد باید گفته شود که دور زدن محدودیت‌ ها بدون استفاده از فیلتر شکن کاری سخت و نیاز به تنظیمات پیچیده دارد. چرا که در صورت عدم استفاده از فیلتر شکن ‌ها باید تنظیمات دستگاه خود را تغییر دهیم و اینترنت خود را ضد فیلتر کنیم.

استفاده از دی ان اس های ضد فیلتر

برای از بین بردن محدودیت ‌های سایت ‌ها و برنامه‌ های مختلف بدون استفاده از vpn، ما می‌ توانیم از dns‌ های ضد فیلتر استفاده کنیم.
برای این منظور باید از dns‌ های ضد فیلتر موجود در سایت ‌ها که به صورت رایگان قرار گرفته‌ اند استفاده کنیم.
یا با خریداری کردن دی ان اس‌ های پولی از قدرت و سرعت بالاتری برخوردار شویم. پس از تهیه dns مورد نظر باید وارد تنظیمات دستگاه خود شویم. و در قسمت مربوطه dns به دست آورده را جایگزین اصلی کنیم.

Download KB Super Fast VPN - Top Best VPN Fast And Secure APK Free for ...

استفاده از سرور های ریموت دسکتاپ به جای فیلتر شکن

یکی دیگر از راه ‌ها استفاده از سرور های موجود در ریموت دسکتاپ می‌ باشد. و اتفاقاً این راه بسیار سخت و مشکل است. چرا که به هزینه ‌های زیادی نیاز دارد و نسخه ‌های رایگان نیز کیفیت بسیار پایینی دارند.
پس بهترین راه استفاده از همان فیلتر شکن ‌های موجود در بازار است. چرا که سایر راه‌ ها نه از قدرت و نه از کیفیت فیلتر شکن ها برخوردار نمی‌ باشند. و نمی‌ توانیم مانند وی پی ان ‌ها از آن ها استفاده کنیم. تا به راحت ترین شکل در سریع ترین زمان ممکن با استفاده از خدمات وی پی ان با کیفیت، به این سایت ها دسترسی پیدا کنیم.

البته در آخر هم به این نتیجه خواهیم رسید که نصب vpn ها گزینه بهتری برای ما هستند. چون در زمان کوتاهی به خدمات بهتری دست پیدا خواهیم کرد و می توانیم سانسور سایت ها را دور بزنیم .

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *