دلیل کار نکردن وی پی ان با اینترنت مخابرات

دلیل کار نکردن وی پی ان با اینترنت مخابرات

نصب فیلتر شکن مخصوص وای فای

وی پی ان ها که ابزاری ضروری و لازم برای استفاده از خدمات اینترنتی هستند. امروزه به یک همراه همیشگی برای کاربران تبدیل شده اند. اما مشکلی که امروزه برای بسیاری از ما به وجود آمده و با آن سر و کله می‌ زنیم. از دسترس خارج شدن بسیاری از این برنامه‌ هاست. دلیل این موضوع افزایش شدت محدودیت‌ های اینترنتی است. که روز به روز در حال بیشتر شدن می‌ باشد.

چرا وی پی ان ها ابزاری ضروری هستند؟

دلیل این موضوع این است که بیشتر خدمات بین ‌المللی که بسیار پر اهمیت نیز هستند، دچار فیلترینگ شدند. و بهترین راه برای حل این مشکل نیز استفاده از همین برنامه ‌هاست. پس ما حتماً باید یک ابزار مناسب جهت مبارزه با این محدودیت ‌ها را بر روی دستگاه خود داشته باشیم.

Image result for فیلتر شکن مخابرات

دلیل کار نکردن وی پی ان ها با اینترنت مخابرات

بعضی از وی پی ان‌ ها با نوع خاصی از اینترنت کار می‌ کنند. یعنی برای مثال برای اینکه بتوانیم از سرور های آن ها استفاده کنیم. نیاز داریم از اینترنت ایرانسل استفاده کنیم. و یا برخی دیگر همین شرایط را با اینترنت همراه اول دارند.
از این رو بسیاری از این برنامه ‌ها با اینترنت مخابرات کار نمی‌ کنند. پس دلیل کار نکردن این برنامه ‌ها با اینترنت مخابرات به دلیل نوع سرور ها و پروتکل‌ های مورد استفاده این برنامه ‌هاست. و ما برای اینکه بتوانیم با این نوع اینترنت یک فیلتر شکن فعال داشته باشیم. باید از سرور هایی که سازگار با این اینترنت هستند استفاده کنیم.

چگونه متوجه شویم آیا می شود با اینترنت مخابرات از یک vpn استفاده کرد یا خیر؟

هیچ وقت نمی‌ توانیم به طور صد در صدی بگوییم که آیا این برنامه با اینترنت مخابرات کار می‌ کند یا خیر. پس بنابراین تنها راهی که داریم این است که وی پی ان مورد نظر را نصب کنیم و تک تک سرور ها را امتحان کنیم. تا گزینه‌ ای که با این اینترنت سازگاری دارد را پیدا کنیم. یا می‌ توانیم نظرات کاربران را مطالعه کنیم تا به این موضوع پی ببریم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *