دی ان اس خارجی گیم برای کامپیوتر

دی ان اس خارجی گیم برای کامپیوتر

خرید دی ان اس سریع برای آیفون بدون قطعی

همانطور که همه ما از این موضوع مطلع هستیم هم اکنون شدت محدودیت‌ های اینترنتی به قدری افزایش پیدا کرده است. که بیشتر خدمات اینترنت جهانی از دسترس کاربران ایرانی خارج شده است. یکی از خدماتی که با افزایش شدت محدودیت‌ ها از دسترس ما خارج شده است، بازی‌ های آنلاین محبوب جهانی می‌ باشد. گفتنی است یک سری از محدودیت‌ های اینترنتی نظیر همین محدودیت‌ ها با استفاده از یک دی‌ ان‌ اس خارجی با کیفیت از بین می‌ رود. به گونه‌ای که دیگر نیازی به استفاده از فیلتر شکن‌ ها و خدمات وی پی ان موجود در آن ها نخواهد بود.

دریافت دی ان اس خارجی

برای دریافت dns خارجی مناسب جهت از بین بردن محدودیت‌ های اعمال شده بر بازی‌ های آنلاین منابع بسیار زیادی در اینترنت وجود دارد. به گونه‌ای که ما می‌ توانیم با مراجعه به مرورگر دستگاه خود و سرچ این کلید واژه به راحتی لیست دی‌ ان‌ اس‌ هایی که می‌ توانند به ما این امکان را بدهند. که محدودیت بازی‌ های آنلاین را از بین ببریم را دریافت کنیم.

آیا به کمک دی ان اس خارجی همه بازی‌،های آنلاین رفع فیلتر می‌ شوند؟!

گفتنی است نه تنها بازی‌ های آنلاین بلکه تمامی محدودیت‌ های اینترنتی به کمک قابلیت dns از بین نخواهد رفت. و در اینجا برای ما محدودیت‌ هایی وجود دارد چرا که شدت برخی از محدودیت‌ های اعمال شده بر بازی‌ های آنلاین و سایر خدمات به قدری بالا می‌ باشد. که تنها به کمک یک وی‌ پی‌ ان مناسب و قدرتمند خواهیم توانست این شدت از محدودیت‌ ها را از بین ببریم .

نحوه استفاده از دی ان اس

پس از اینکه دی‌ ان‌ اس مناسب و با کیفیت را از منابع مختلف دریافت کردیم. باید به تنظیمات دستگاه خود مراجعه کنیم سپس در بخش مربوطه dns دریافتی را قرار دهیم. تا پس از آن بتوانیم محدودیت‌ هایی که به کمک این قابلیت از بین می‌ روند را از سر راه خود برداریم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *