کد دی ان اس برای پابجی آپدیت جدید

کد دی ان اس برای پابجی آپدیت جدید

نصب بازی پابجی برای ویندوز

بسیاری از افراد تصور می‌ کنند که تنها راه دور زدن محدودیت‌ های اعمال شده بر اینترنت کشورمان استفاده از فیلتر شکن ‌های مختلف می‌ باشد. اما باید گفت در صورت عدم دسترسی کاربران به فیلتر شکن ‌ها می‌ توان از راه‌ های دیگر مانند دی ان اس های ضد فیلتر استفاده کرد. تا از این طریق به اینترنت جهانی و بدون فیلتر متصل شد. و از خدمات بین‌ المللی موجود در سایت‌ ها و بازی های فیلتر شده مثل پابجی فیلتر شده استفاده کرد.

چگونه از دی ان اس استفاده کنیم؟

برای استفاده از dns‌ ها ما باید تنظیمات دستگاه خود را تغییر دهیم .برای این کار باید وارد بخش تنظیمات مربوطه شویم. سپس dns ضد فیلتری را که از سایت ‌های مختلف خریداری کردیم و یا به صورت رایگان پیدا کردیم. جایگزین dns اصلی دستگاه خود کنیم. تا از این طریق بتوانیم به اینترنت جهانی متصل شویم و محدودیت‌ های اعمال شده بر اینترنت را دور بزنیم.

آیا می توان از دی ان اس برای بازی پابجی استفاده کرد؟

همانطور که همه ما می‌ دانیم یکی از بازی‌ های آنلاین فیلتر شده در کشور ایران بازی محبوب پابجی می‌ باشد. بنابراین این سوال برای کاربران ایرانی پیش می‌ آید که آیا می‌ توان با استفاده از دی‌ ان‌ اس‌ های ضد فیلتر این بازی محبوب را رفع فیلتر کرد و آن را بازی کرد.
در جواب این افراد باید گفت که اگر دی‌ ان‌ اس مورد استفاده قدرت کافی را داشته باشد به گونه ‌ای که بتواند برای ما پینگ پایینی را فراهم کند. می‌ توانیم به راحتی بازی پابجی را رفع فیلتر کنیم و از یک گیم پلی زیبا و بدون تاخیر لذت ببریم.

Screenshot image

فیلتر شکن یا dns کدام یک بهتر است؟

در مقایسه این دو روش می‌ توان گفت که استفاده از فیلتر شکن‌ ها راهی مطمئن‌ تر و پرسرعت ‌تر است. چرا که علاوه بر سرعت بالای فیلتر شکن‌ های مناسب، با استفاده از خدمات امنیتی از ما در برابر خطرات احتمالی نیز محافظت می‌ کنند. پس برتری بیشتری نسبت به dns‌ های ضد فیلتر خواهند داشت.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *