رفع خطای سانسور گوگل پلی در سامسونگ

رفع خطای سانسور گوگل پلی در سامسونگ

از بین بردن محدودیت گوگل پلی با فیلتر شکن خارجی

برنامه گوگل پلی نیز با افزایش شدت محدودیت های اینترنتی به برنامه‌ هایی که دچار فیلترینگ شده‌ اند اضافه شد. پس هنگامی که ما می خواهیم وارد این اپلیکیشن شویم با خطای سانسور گوگل پلی مواجه می شویم. که برای رفع این مشکل نیاز داریم از یک فیلتر شکن قدرتمند و سریع استفاده کنید. برنامه ای که قادر باشد خدمات وی‌ پی‌ ان با کیفیت مطلوب را در اختیار ما قرار دهد.

محدودیت های جدید گوگل پلی برای ایرانیان - دنیای پردازش آنلاین

ویژگی های فیلتر شکن مناسب گوگل پلی :

۱- سرور های پرسرعت

برای اینکه بتوانیم به راحتی محدودیت های گوگل پلی را از بین ببریم و ضمن انجام این کار با سرعت مناسبی برنامه‌‌ها و بازی های مد نظر خود را دانلود کنیم. نیاز داریم که از سرعت بالایی برخوردار باشیم. فاکتوری که تنها زمانی برای ما مهیا می شود که فیلتر شکنی که از آن استفاده می کنیم دارای سرور های قدرتمند و ایده‌ آل باشد. چرا که این سرور ها هستند که سرعت و قدرت یک فیلتر شکن را تعیین می کنند.

۲- درجه امنیت بالا

از آنجایی که امنیت سایبری هنگام انجام فعالیت های آنلاین از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است. باید سعی کنیم که از فیلتر شکن‌ هایی استفاده کنیم. که از اقدامات امنیتی کافی و مناسب استفاده می کنند. تا بتوانیم با خیالی راحت در بستری مطمئن و ایمن به خدمات فیلتر شده موجود در Google play دسترسی پیدا کنیم.

از کجا وی پی ان برای گوگل پلی تهیه کنیم؟!

با توجه به فیلترینگ Google play که مرجع اصلی کاربران برای دانلود انواع برنامه‌ ها خصوصاً فیلتر شکن می باشد، کاربران دچار یک چالش شدند. برای حل این مشکل و دسترسی مطمئن به یک فیلتر شکن ایمن و قدرتمند می توانیم از منابع مختلف دیگر کمک بگیریم.
برای مثال می توانیم به راحتی از طریق تلگرام به فیلتر شکن های به روز و قدرتمند دسترسی پیدا کنیم. همچنین می توانیم از دوستان خود که از فیلتر شکن های مناسبی بر روی دستگاه خود استفاده می‌ کنند، درخواست کنیم که آن ها را با ما به اشتراک بگذارند.

راه حل ساده برای رفع محدودیت گوگل پلی کاربران ایرانی

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *