روش استفاده از پروکسی فعال برای اندروید

روش استفاده از پروکسی فعال برای اندروید

افزودن پروکسی در تلگرام با آموزش

تلگرام یکی از ‌ بهترین شبکه‌ های اجتماعی موجود در کشور ایران می‌ باشد. چرا که همیشه بهترین خدمات را به ما کاربران ارائه کرده است. و برای استفاده روزمره ما، همیشه بهترین شرایط را ایجاد کرده است.
اما امروزه به دلیل فیلترینگی که بر این برنامه اعمال شده است. کاربران به دنبال راهی برای دور زدن محدودیت ها هستند.
بهترین راه حل استفاده از یک فیلتر شکن قوی و حرفه ای است. اما همیشه ما به این برنامه ها دسترسی نداریم.
تلگرام برای حل این مشکل قابلیت استفاده از پروکسی را قرار داده است. به همین دلیل ما می توانیم حتی بدون استفاده از فیلتر شکن نیز از این برنامه استفاده کنیم.

چگونه از پروکسی استفاده کنیم؟

پس از اینکه یک proxy مناسب و فعال را یافتیم. کافی است که بر روی آن کلیک کنیم. با کلیک کردن بر روی آن گزینه‌ ای برای ما نمایش داده می‌ شود. که با زدن بر روی آن می‌ توانیم به راحتی به آن پروکسی متصل شویم. و از تلگرام بدون هیچگونه محدودیتی استفاده کنیم.

از کجا پروکسی فعال پیدا کنیم؟

ما حتی می‌ توانیم پروکسی ‌ها را بدون هیچگونه هزینه ‌ای پیدا کنیم و از آن ها استفاده کنیم. در تلگرام کانال‌ های مختلفی وجود دارد. که در آن ها پروکسی‌ های فعال و رایگان قرار داده شده است. و ما تنها کاری که باید انجام دهیم، وارد شدن به این کانال‌ ها است. سپس به دنبال یک proxy فعال در آن باشیم.

آیا با هر اینترنتی می شود از proxy استفاده کرد؟

نکته‌ ای که ما هنگام استفاده از پروکسی ‌ها باید به آن توجه کنیم. این است که حتماً باید توجه داشته باشیم پروکسی که از آن استفاده می‌ کنیم. متناسب با اینترنت ما باشد.
چرا که proxy ‌ها بسته به اینترنتی که از آن استفاده می‌ کنیم متفاوت هستند. و برخی از آن ها فقط برای اینترنت ایرانسل و برخی دیگر نیز با انواع اینترنت‌ های دیگر فعال هستند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *