روش نصب و استفاده از برنامه یا وی پی ان(Ya VPN)

روش نصب و استفاده از برنامه یا وی پی ان(Ya VPN)

سرور های پرسرعت Ya VPN برای تماشای ویدیو

اگر به دنبال فیلتر شکنی پرسرعت برای دستگاه‌ های اندرویدی خود می‌ گردید. تا به وسیله آن بتوانید تمامی محدودیت‌ ها را از بین ببرید. پیشنهاد ما به شما فیلتر شکن رایگان Ya VPN می‌ باشد. زیرا این برنامه بسیار پرقدرت است و شما با هر دستگاه و اینترنتی که در اختیار داشته باشید. می‌ توانید این برنامه را برای خود نصب و از خدمات آن استفاده کنید.
ما در ادامه روش استفاده از این فیلتر شکن را به شما یاد می‌‌ دهیم. تا بتوانید برای انجام کارهای روزمره خود و دور زدن تمامی فیلترینگ‌ ها از این برنامه پرقدرت استفاده کنید.

آموزش تصویری اتصال به این برنامه

جهت متصل شدن به سرور های این برنامه فقط کافی است این فیلتر شکن را از گوگل پلی برای خود نصب کنید. پس از آن باید با شرایط این برنامه موافقت کنید. سپس صفحه‌ای برای شما باز می‌ شود که این برنامه از شما می‌ خواهد تا زبان مورد نیازتان را انتخاب کنید. که می‌ توانید به راحتی زبان فارسی را برای خود انتخاب کنید.
پس از آن وارد محیط ساده این برنامه می‌ شوید. که فقط کافی است بر روی گزینه اصلی این برنامه کلیک کنید و چند لحظه صبر کنید. تا اتصال شما برقرار شود. یعنی فقط کافی است همین مراحل را طی کنید تا اتصالی نامحدود برای شما ایجاد شود.

دیگر ویژگی های فیلتر شکن YA VPN

تست سرعت:

یکی از قابلیت‌ هایی که این فیلتر شکن دارد تست سرعت می‌ باشد. که اگر می‌ خواهید متوجه سرعت اینترنت و حتی سرعت سروری که به آن متصل شده‌اید بشوید. می‌ توانید این گزینه را لمس کنید تا به راحتی سرعت اتصالی شما برایتان نمایش داده شود.

انتخاب برنامه های دلخواه:

قابلیت جالب دیگری که فیلتر شکن Ya VPN دارد این است که در همه برنامه‌ ها روشن نمی ماند. یعنی شما می‌ توانید برنامه‌ هایی که می‌ خواهید از این برنامه استفاده کنند را انتخاب کنید. تا فقط در آن اپلیکیشن‌ ها این برنامه فعالیت کند. این موضوع هم در اینترنت شما صرفه‌ جویی می‌ کند هم امنیتتان را افزایش می‌ دهد.

سرور های پرقدرت:

ویژگی آخری که این فیلتر شکن دارد و یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ ها است، سرور های پرسرعت این برنامه می‌ باشد. که در کشور های اصلی پراکنده شده‌اند. درست است که تعداد این سرورها کم است. اما به راحتی می‌ تواند پاسخگوی نیاز تمامی کاربران باشد. به گونه‌ای که این برنامه بیش از یک میلیون کاربر فعال دارد. در نتیجه شما هم می‌ توانید با خیال راحت این برنامه را برای خود نصب کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *