آیا دانلود سایفون برای ios امکان پذیر است؟!

آیا دانلود سایفون برای ios امکان پذیر است؟!

دانلود فیلتر شکن سایفون برای آیفون

همانطور که همه ما می‌ دانیم استفاده از فیلتر شکن‌ ها در شرایط حال حاضر اینترنت کشور به امری ضروری تبدیل شده است. چرا که بدون این ابزار ما نمی ‌توانیم از خدمات جهانی برخوردار شویم.
یکی از محبوب ترین فیلتر شکن ها سایفون می‌ باشد که احتمالاً اکثر افراد اسم این برنامه را شنیده اند. اما در حال حاضر سوال اکثر کاربران این است که آیا این برنامه تنها برای اندروید وجود دارد. یا برای سیستم عامل ios نیز این برنامه قابل اجرا است.
در ادامه به پاسخ این سوال می‌ پردازیم و یک سری از ویژگی ‌های فیلتر شکن را بررسی می‌ کنیم.

سایفون قابل اجرا در تمامی سیستم عامل ها

از آنجایی که این برنامه یکی از پرطرفدار ترین فیلتر شکن ‌های موجود در بازار است. طراحان و سازندگان آن این برنامه را برای تمامی سیستم عامل ‌ها به بازار ارائه کردند. یعنی علاوه بر اندروید کسانی که دارای دستگاه ‌هایی با سیستم عامل ویندوز و ios نیز هستند. می‌ توانند این برنامه را دانلود و از خدماتش استفاده کنند.

راهنمای استفاده از فیلترشکن سایفون (Psiphon) مخصوص ویندوز – Telegraph

قدرت و سرعت مناسب فیلتر شکن سایفون

محبوبیت این فیلتر شکن به دلیل قدرت بالای سرور هایش است. که این سرور ها به ما این امکان را می‌ دهند بهترین تجربه از مرورگردی در اینترنت را تجربه کنیم. و بتوانیم انواع محدودیت ‌ها، حتی شدید ترین آن را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن از بین ببریم.

همچنین گفتنی است یکی دیگر از دلایل محبوبیت این برنامه با کیفیت بودن خدمات آن با وجود رایگان بودنش است. این فیلتر شکن یک برنامه رایگان است که خدمات وی پی ان را بدون نیاز به هزینه در اختیار کاربران قرار می‌ دهد.

با نصب این فیلتر شکن امنیت خود را در آیفون تضمین کنید:

علاوه بر سرعت بالا امنیت این برنامه نیز در حد بسیار مناسبی قرار دارد. و ما می‌ توانیم به کمک خدمات این برنامه در بستری بسیار مطمئن و ایمن در اینترنت گشت و گذار کنیم. و به خدمات مورد نیازمان دسترسی پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *