شماره مجازی رایگان برای ورود به همستر

شماره مجازی رایگان برای ورود به همستر

نصب وی پی ان برای ورود به ربات همستر

بازی همستر امروزه یکی از سرگرمی های پرطرفدار برای تمامی کاربران شده است. بازی که علاوه بر سرگرم کردن کاربران راهی برای کسب درآمد نیز می باشد. اگرچه هم اکنون هنوز راه درآمد این برنامه باز نشده است. اما در آینده ای نه چندان دور این بازی ارزش گذاری خواهد شد.

برای اینکه بتوانیم بازی را انجام دهیم نیاز داریم که در تلگرام یک اکانت فعال داشته باشیم. برای راه اندازی این بازی ابتدا باید وارد تلگرام شده و ربات آن را ران کنیم. سپس وارد بازی خواهیم شد و می توانیم با زدن ضربه بر روی دکمه ها، سکه‌ های این بازی را دریافت کنیم.

راه های افزایش سکه در همستر

گفتنی است که با زدن ضربه در این بازی نمی‌ توان پول زیادی کسب کرد. در عوض، در برنامه ماموریت‌ هایی برای ما تعیین شده است که با انجام دادن آن ها می توانیم سکه‌ های زیادی را دریافت کنیم.
برای مثال هر روز در این برنامه کمبو قرار می‌ گیرد که با دریافت آن ها می توانیم ۵ میلیون سکه دریافت کنیم.
همچنین برای دریافت بعضی از این کارت‌ ها نیاز داریم که از قبل تعداد مشخصی از افراد را به این برنامه دعوت کرده باشیم.

Image result for  همسترکامبت  تللگرام

دریافت شماره مجازی رایگان راهی برای دعوت:

با توجه به اینکه این بازی بسیار همه گیر شده است و اکثر افراد این بازی را انجام می دهند. دعوت کردن دیگر افرادی که هنوز این بازی را انجام نداده اند کاری سخت است. به گونه ای که بسیاری از افراد به فکر استفاده از شماره های مجازی برای ساخت اکانت تلگرام و دعوت کردن آن اکانت به این بازی افتاده‌ اند.
اما باید گفت که استفاده از شماره های مجازی رایگان کاری سخت و دشوار خواهد بود. چون راه‌ هایی که به کمک آن می توانیم به صورت رایگان شماره مجازی دریافت کنیم. مراحلی سخت و طولانی را برای ما خواهد داشت. پس می توانیم با پرداخت مبلغی مناسب، شماره‌ های مجازی را خریداری کنیم.

Image result for  همسترکامبت  تللگرام

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *