علت قطع شدن فیلتر شکن در گوشی اندروید سامسونگ

علت قطع شدن فیلتر شکن در گوشی اندروید سامسونگ

دانلود فیلتر شکن قوی برای گوشی موبایل

امروزه شدت محدودیت‌ ها به قدری بالا رفته است. که علاوه بر خدمات اینترنتی که روزانه دچار محدودیت‌ های بیشتری می‌ شوند. فیلتر شکن ‌ها نیز از کار افتاده ‌اند و نمی‌ توانند دیگر قدرت لازم برای دور زدن فیلترینگ اعمال شده بر اینترنت را برای ما فراهم کنند. در نتیجه بسیاری از افراد به دنبال دلیل این موضوع در گوشی های همراه مثل سامسونگ هستند. که در ادامه به علت قطعی آن ها اشاره خواهیم کرد.

افزایش شدت فیلترینگ

از مهم ترین دلایل قطع شدن وی پی ان ‌ها افزایش شدت فیلترینگ اینترنت است. همانطور که می ‌دانید با به وجود آمدن شرایط حاکم بر کشور شدت محدودیت‌ ها بیش از هر زمان دیگری افزایش پیدا کرده است. این موضوع سبب شده است که بسیاری از وی پی ان ‌ها از دسترس خارج شوند. و نتوانند قدرت لازم برای ما به منظور دور زدن محدودیت ‌ها را فراهم کنند.

برخورداری از سرور های کم کیفیت

یکی دیگر از دلایل قطع شدن فیلتر شکن ‌ها این است. که سرور هایی که وی پی ان های رایگان از آن برخوردار هستند، از کیفیت کمی برخوردار می‌ باشند. بنابراین نمی ‌توانند شرایط لازم برای دسترسی ما به خدمات فیلتر شده را فراهم کنند. پس ما می‌ توانیم با دانلود فیلتر شکن‌ های پرقدرت ‌تر این مشکل را حل کنیم. و به خدمات مورد نیازمان در اینترنت دسترسی پیدا کنیم.

شلوغی سرور ها

خیلی اوقات دلیل قطع شدن اتصال ما به یک فیلتر شکن شلوغی سرور ها می‌ باشد. یعنی اگرچه سرور های آن فیلتر شکن از کیفیت بالایی برخوردار هستند. اما به دلیل افزایش بیش از حد ترافیک، کاربران بر یک سرور، آن سرور دچار افت کیفیت می شود. یا به طور کل از دسترس خارج می شود. پس اگر یک فیلتر شکن سرور های کمی داشته باشد برای ما مشکل ساز خواهد شد.
بنابراین برای ما بهتر است که وی پی انی را انتخاب کنیم. که لیست کاملی از سرور ها در سراسر نقاط جهان داشته باشد. تا این گونه مشکلات برای ما به هیچ وجه پیش نیاید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *