علت وصل نشدن پروکسی رایگان تلگرام

علت وصل نشدن پروکسی رایگان تلگرام

راه اندازی پروکسی تلگرام بدون قطعی

یکی از راه‌ هایی که سازندگان تلگرام برای از بین بردن محدودیت‌ های این برنامه برای کاربران در نظر گرفته‌ اند، قابلیت استفاده از پروکسی است. دلیل این امر این است که کاربران همیشه به وی پی ان دسترسی ندارند. به همین دلیل تلگرام این قابلیت را اضافه کرد تا افراد بتوانند راحت‌ تر محدودیت های این اپلیکیشن را از بین ببرند.
انواع مختلفی از پروکسی ها وجود دارد که در میان آن‌ ها proxy رایگان بیشترین مشکل را برای کاربران به وجود آورده است. به گونه ای که گاهی اوقات نمی‌ توانیم به کمک آن ها محدودیت های تلگرام را از بین ببریم.

چرا پروکسی رایگان از دسترس خارج می شود؟

از مهم‌ ترین دلایلی که باعث می شود گاهی اوقات proxy های رایگان از دسترس خارج شوند کیفیت پایین آن ها می باشد. همچنین دلایل دیگری نیز در این امر دخیل است. که در ادامه به آن ها می پردازیم.
PROXY های رایگان در واقع توسط افراد مختلفی ساخته می شوند و بیشتر کاربرد تبلیغاتی دارند. چرا که هر کدام از این proxy ها یک اسپانسر دارند که حتماً با آن ها سر و کار داشته‌ ایم.

فیلترشکن و پروکسی برای تلگرام دسکتاپ ؛‌ آیا استفاده از آن قانونی است ...

اتصال کاربران زیاد به یک پروکسی

یکی از دلایلی که باعث می شود که proxy های رایگان بیشتر اوقات از دسترس خارج باشند. این است که تعداد کاربرانی که به آن‌ ها متصل می شوند تا بتوانند محدودیت تلگرام را از بین ببرند. بیش از حد ظرفیت آن پروکسی می باشد. به همین دلیل است که پروکسی غیر فعال می شود. و ما باید آن را با یک پروکسی جدید جایگزین کنیم.

استفاده از proxy های اختصاصی

اگر بخواهیم با کیفیت بهتری در اینترنت جستجو کنیم می توانیم از proxy های اختصاصی استفاده کنیم. برای همین منظور باید یا خودمون این proxy ها را بسازیم و یا آن ها را خریداری کنیم. همچنین استفاده از فیلتر شکن های قدرتمند نیز می‌ تواند راهی مناسب برای ما باشد.

بهترین کانال های پروکسی تلگرام ؛ فهرست کانال های ارائه دهنده پروکسی در ...

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *