علت وصل نشدن پروکسی در تلگرام دسکتاپ

علت وصل نشدن پروکسی در تلگرام دسکتاپ

رفع قطعی پروکسی تلگرام برای کامپیوتر

یکی از راه‌ هایی که ما می‌ توانیم به کمک آن از شر محدودیت های اعمال شده بر تلگرام خلاص شویم استفاده از قابلیت پروکسی است. این قابلیت به ما این امکان را می دهد. که بتوانیم بدون نیاز به فیلتر شکن محدودیت های اعمال شده بر این برنامه را از پیش روی خود برداریم. و به تمامی ظرفیت های برنامه بدون هیچگونه محدودیتی دسترسی پیدا کنیم.

چرا پروکسی در تلگرام دسکتاپ قطع می شود؟

این مشکل تنها مشکل کاربرانی که از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنند نمی‌ باشد. بلکه تمامی افراد با این مشکل دست و پنجه نرم می‌ کنند.
قطع شدن پروکسی دلایل مختلفی می تواند داشته باشد. که در ادامه به آن ها می پردازیم و راه حل هر کدام را بررسی می کنیم:

۱- کیفیت پایین پروکسی تلگرام مورد استفاده

یکی از مهم ترین دلایلی که می‌ تواند عامل این مورد باشد کیفیت پایین پروکسی مورد استفاده ما می باشد. گاهی ممکن است دلیل قطع شدن اتصال پایین بودن کیفیت پروکسی است که به آن متصل شده‌ ایم. برای بررسی کیفیت پروکسی مورد استفاده ما می توانیم به قسمت مربوطه برویم و پینگ متصل شده را بررسی کنیم. پس قبل از اینکه به پروکسی مورد نظر خود متصل شویم باید بدانیم که آیا می‌ تواند قابلیت لازم برای دور زدن محدودیت های تلگرام را برای ما فراهم کند یا خیر.

۲- عدم سازگاری با اینترنت مورد استفاده در دسکتاپ

یکی از دیگر دلیل‌ هایی که می‌ تواند در این مورد بسیار تاثیرگذار باشد عدم سازگاری پروکسی مورد استفاده با اینترنت مصرفی ما می‌ باشد. اگر اینترنت ما سازگاری نداشته باشد به هیچ عنوان پروکسی متصل نخواهد شد. و یا اگر متصل هم بشود کیفیتی بسیار پایین خواهد داشت. بنابراین حتماً باید دقت کنیم که هنگامی که می‌ خواهیم به یک پروکسی متصل شویم. باید با اینترنت مورد استفاده ما سازگاری داشته باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *