دانلود فروشگاه play نسخه جدید برای اندروید رایگان

دانلود فروشگاه play نسخه جدید برای اندروید رایگان

نصب گوگل پلی اصلی با لینک مستقیم

یکی از کاربردی ‌ترین اپلیکیشن های گوگل، فروشگاه play می‌ باشد. این برنامه که یکی از معتبر ترین منابع برای دانلود برنامه‌ های اندرویدی می‌ باشد. به صورت پیش فرض بر روی تمامی دستگاه ‌های اندرویدی نصب می‌ باشد.
چرا که همانطور که همه ما می‌ دانیم سازنده ی سیستم عامل اندروید شرکت گوگل می‌ باشد. و به همین دلیل است که این برنامه به صورت پیش فرض بر روی تمام دستگاه‌ هایی که سیستم عاملشان اندروید است وجود دارد.

عدم وجود داشتن نسخه سازگار برای گوشی های اپل و هوآوی

این برنامه برای کاربرانی که از گوشی ‌های آیفون و هواوی استفاده می‌ کنند غیر قابل دسترس است. چرا که گوشی آیفون رقیب اصلی اندروید است و به همین دلیل فروشگاه مربوط به سیستم عامل خود را دارد. همچنین کاربرانی که گوشی هواوی دارند به دلیل تحریم بودن توسط گوگل، نمی‌ توانند از خدمات این برنامه محبوب و کاربردی برخوردار شوند.

ما برای چه خدماتی می توانیم از فروشگاه play استفاده کنیم؟

بسیاری از افراد تصور می‌ کنند که این برنامه فقط برای دانلود کردن برنامه‌ ها و بازی‌ های مختلف می‌ باشد. و از خدمات دیگری برخوردار نمی‌ باشد.
اما این برنامه علاوه بر این ویژگی ‌ها که اصلی ‌ترین ویژگی‌ های این برنامه هستند. دارای خدمات دیگری نیز می‌ باشد:
برای مثال ما می‌ توانیم کتاب‌ های روز دنیا که از محبوبیت و معروفیت بالایی برخوردار هستند را از طریق این برنامه دانلود کنیم. و به صورت دیجیتال آن ها را مطالعه کنیم. همچنین دارای فیلم و سریال‌ های اکران شده می‌ باشد. که ما می‌ توانیم آن ها را تماشا کنیم و همچنین دارای بخشی به نام بخش کودکان است.

قابل استفاده برای دستگاه های مختلف

این برنامه برای دستگاه‌ های مختلف قابل استفاده است. برای مثال تلویزیون‌ های هوشمند اکثراً همگی دارای سیستم عامل اندروید هستند. که ما می‌ توانیم برنامه‌ های مربوط به این دستگاه ها را از طریق گوگل پلی دانلود کنیم. همچنین در آپدیت جدید ویندوز ۱۱ قابلیت دانلود از طریق گوگل پلی اضافه شده است.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *