فروش فیلتر شکن با پایین ترین قیمت برای موبایل

فروش فیلتر شکن با پایین ترین قیمت برای موبایل

خرید وی پی ان ارزان برای موبایل

با توجه به اینکه بسیاری از فیلتر شکن‌ های رایگان موجود در بازار دیگر نمی‌ تواند شرایط بهینه برای دور زدن محدودیت‌ ها را برای ما فراهم کنند. بسیاری از کاربران به دنبال نسخه‌ های اشراکی ارزان قیمت هستند. تا بتوانند به کمک این نوع وی‌ پی‌ ان‌ ها شرایط بهتری را برای دور زدن محدودیت‌ ها به ارمغان بیاورند. ما می‌ توانیم از طریق منابع مختلف فیلتر شکن‌ های ارزان را برای خود پیدا کنیم.

چگونه فیلتر شکن ارزان بخریم؟!

یک سری فاکتورها وجود دارند که بر روی قیمت تمام شده وی‌ پی‌ ان‌ ها تاثیرگذار هستند. که ما می‌ توانیم با در نظر داشتن این فاکتورها انتخابی مناسب و در عین حال ارزان را برای خود داشته باشیم. در ادامه به بررسی ویژگی‌ هایی که بر روی قیمت وی‌ پی‌ ان‌ ها تاثیرگذار هستند می‌ پردازیم.

۱- مدت زمان استفاده

هنگامی که می‌ خواهیم نسخه‌ های اشتراکی فیلتر شکن‌ های مختلف را خریداری کنیم. باید بدانیم که می‌ خواهیم تا چه مدت زمانی از آن ها استفاده کنیم. چرا که مدت زمان این اکانت‌ ها بر روی قیمت تمام شده تاثیر بسیار زیادی دارد. به گونه‌ای که فیلتر شکن‌ های یک ماهه از تمامی اکانت‌ های دیگر ارزان قیمت‌تر می‌ باشند. اما اگر قصد استفاده طولانی مدت را دارید، خرید اکانت یک ساله فیلتر شکن برای ما به صرفه‌تر خواهد بود. چرا که بدین صورت به طور کلی به ازای هر ماه مبلغ کمتری را پرداخت خواهیم کرد.

The Power of AI: A Journey into Advanced Data Analysis - IABAC

۲- محدودیت حجمی یا نامحدود بودن

فاکتور دیگری که در قیمت تمام شده تاثیر بسیار زیادی دارد نوع اکانت خریداری شده از لحاظ محدودیت حجمی می‌ باشد. اگر از فیلتر شکن‌ هایی استفاده کنیم که محدودیت حجمی را تعیین کنند. به گونه‌ای که هنگام استفاده از آن ها تا ترافیک مشخصی اجازه مصرف داشته باشیم. قیمت تمام شده برای ما بسیار ارزان‌تر خواهد بود. اما اگر استفاده ما از خدمات فیلتر شده زیاد باشد. باید از فیلتر شکن‌ هایی استفاده کنیم که ترافیک نامحدود دارند.

۳- چند کاربره بودن فیلتر شکن

همانطور که احتمالاً از این موضوع مطلع هستید برخی از فیلتر شکن های موجود در بازار تک کاربره هستند. و برخی دیگر چند کاربر که با توجه به تعداد دستگاه‌ هایی که داریم می‌ توانیم نوع چند کاربره بودن را برای خود تعیین کنیم.

Pros and Cons of a VPN - [Is a VPN Worth It?] | Security Gladiators

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *