دانلود بازی آنلاین فری فایر مکس از گوگل پلی

دانلود بازی آنلاین فری فایر مکس از گوگل پلی

نصب سریع بازی فری فایر مکس برای گوشی همراه

یکی از بازی‌ های آنلاین در بین کاربران که رابط کاربری مناسبی دارد و محبوبیت خوبی در بین کاربران دارد، فری فایر مکس می‌ باشد. ما می‌ توانیم بازی را به راحتی از طریق منابع مختلف خصوصا برنامه گوگل پلی دریافت کنیم. منتها هنگام دریافت این بازی از طریق گوگل پلی باید دقت داشته باشیم که نیاز به یک فیلتر شکن قدرتمند و سریع داریم. در غیر این صورت امکان دسترسی به گوگل پلی را نخواهیم داشت. چرا که گوگل پلی دچار فیلترینگ بسیار شدیدی می‌ باشد.

دانلود فیلتر شکن سریع برای بازی فری فایر مکس

با توجه به اینکه این بازی از منابع ایرانی نظیر مایکت حذف شده است، بهترین منبع برای دانلود مطمئن، استفاده از گوگل پلی می‌ باشد. همانطور که گفته شد برای دانلود این بازی از گوگل پلی نیز ما نیاز به یک فیلتر شکن قوی و سریع داریم. فیلتر شکنی که از آن برای انجام این کار استفاده می‌ کنیم باید سرعت فوق العاده بالایی داشته باشد. چرا که برای دانلود این بازی که حجم بسیار زیادی دارد باید سرعت بالایی را داشته باشیم.

نماگرفت

برخورداری از اتصال پایدار

با توجه به اینکه اگر اتصال ما به فیلتر شکن قطع شود دانلود این بازی از طریق گوگل پلی نیز قطع خواهد شد. پس باید از وی پی ان استفاده کنیم که بتواند اتصالی پرسرعت و در عین حال پایدار را برای ما فراهم کند. تا بتوانیم بدون هیچگونه دغدغه و مشکلی به صورت یکنواخت این بازی را دانلود کنیم.

نماگرفت

دریافت گیم پلی مناسب با سرور های سریع

برای اینکه بتوانید بازی فری فایر مکس را با بهترین گیم پلی و در شرایط مناسبی اجرا کنید. نیاز دارید که از فیلتر شکن‌ های مخصوص گیمینگ استفاده کنید. چرا که سایر وی پی ان‌ ها با وجود اینکه اتصال لازم برای دور زدن محدودیت‌ ها را برای ما فراهم می‌ کنند. اما پینگی که هنگام اتصال برقرار می‌ شود در سطح قابل قبولی قرار ندارد.
در نتیجه هنگام انجام بازی دچار مشکل خواهیم شد چرا که در این شرایط به دلیل پینگ بالا بازی با لگ و تاخیر برای ما اجرا می‌ شود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *