روش فعال سازی پروکسی در واتساپ

روش فعال سازی پروکسی در واتساپ

خرید پروکسی قوی برای واتساپ

واتساپ در کنار تلگرام دو تا از محبوب‌ ترین شبکه های اجتماعی نه تنها در سراسر نقاط جهان بلکه در ایران نیز می باشند. محبوبیت واتساپ پس از فیلتر شدن تلگرام افزایش زیادی پیدا کرد. و کاربران زیادی به جای استفاده از تلگرام به استفاده از این برنامه روی آوردند. اما امروزه علاوه بر تلگرام، واتساپ نیز به دامنه شبکه های اجتماعی فیلتر شده اضافه شده است.
پس از فیلترینگ واتساپ تیم سازندگان این برنامه برای اینکه کاربران بتوانند راحت تر محدودیت های آن را دور بزنند قابلیت proxy را مانند تلگرام به آن اضافه کردند. تا کاربران بتوانند با استفاده از قابلیت پروکسی واتساپ بدون استفاده از فیلتر شکن محدودیت این برنامه را از بین ببرند.

نحوه استفاده از پروکسی واتساپ

برخلاف تلگرام که استفاده از قابلیت proxy در آن بسیار ساده بود. در واتساپ نیاز با تغییر دادن تنظیمات برنامه می‌ باشد. برای این کار ما ابتدا باید به قسمت تنظیمات واتساپ مراجعه کنیم. و در قسمت مربوطه با قابلیت قدرتمند، محدودیت این برنامه را بدون فیلتر شکن از بین ببریم. پس از اینکه امکان استفاده از قابلیت پروکسی را برای خود مهیا کردیم. تنها کاری که باید انجام دهیم پیدا کردن یک proxy فعال و مناسب برای استفاده از برنامه واتساپ می‌ باشد.

آموزش فعال کردن پروکسی واتساپ (دانلود واتساپ بدون فیلتر) - ترفند سه

بهترین منبع برای پروکسی واتساپ

همانطور که گفته شد پس از فعال کردن امکان استفاده از پروکسی مهم ترین دغدغه کاربران پیدا کردن منبع مناسب برای دریافت proxy های سازگار با برنامه واتساپ می باشد. می‌ توان گفت یکی از بهترین منابع برای دریافت proxy های سازگار با برنامه واتساپ کانال‌ های تلگرامی می‌ باشد. کانال‌ هایی که علاوه بر به اشتراک گذاشتن پروکسی های تلگرامی پروکسی هایی که مخصوص واتساپ هستند را نیز در اختیار کاربران قرار می دهند.
پس ما می توانیم با مراجعه به این کانال‌ ها و دریافت به روزترین proxy ها به راحتی از برنامه whatsapp پس از رفع فیلترینگ این برنامه استفاده کنیم. و بدون هیچگونه محدودیتی از بهترین خدمات برخوردار شویم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *