فیلتر شکن پرسرعت استارلینک برای گوشی

فیلتر شکن پرسرعت استارلینک برای گوشی

دانلود وی پی ان استارلینک برای ویندوز

جهت باز کردن سایت‌ های فیلتر شده در کشور خود ما می‌ توانیم از فیلتر شکن رایگان و نامحدود استارلینک استفاده کنیم. زیرا این برنامه بدون هیچگونه قطعی تمامی خدمات فیلتر شده را برای ما از بین می‌برد. تا بتوانیم با مروری پرسرعت و با کیفیت به برنامه‌ های دلخواهمان دسترسی پیدا کنیم. و برای این کار هیچگونه هزینه ای پرداخت نکنیم.

رفع فیلتر برنامه اینستاگرام

با سرعت بسیار بالایی که این فیلتر شکن برای ما فراهم می‌ کند. به راحتی می‌ توانیم فیلترینگ موجود در برنامه‌ های مختلف مانند اینستاگرام را دور بزنیم. به دلیل اینکه در این برنامه انواع عکس‌ ها و فیلم‌ ها وجود دارد. این فیلتر شکن به ما این توانایی را می‌ دهد تا با کیفیت عالی این فیلم‌ ها و عکس‌ ها را تماشا کنیم.

برقراری اتصالی پرسرعت و ایمن توسط فیلتر شکن استارلینک

ما به راحتی می‌ توانیم به هر کدام از سرور های پرسرعت این فیلتر شکن که می‌ خواهیم متصل شویم و اتصالی قوی برای خود ایجاد کنیم. بدون اینکه در حین مرور اتصال ما ضعیف شود.
علاوه بر آن به دلیل اینکه تمامی سرور های این برنامه ایمن و رمزگذاری شده هستند. برای ما اتصالی خصوصی ایجاد می‌ شود تا فعالیت‌ های ما به سرقت نروند.

Screenshot image

Screenshot image

برنامه استارلینک رایگان برای تمامی کاربران

هر چیزی که در این فیلتر شکن وجود دارد از جمله سرور های پرسرعتش کاملاً رایگان هستند. و تمامی کاربران در هر نقطه از کشور می‌ توانند از این برنامه برای خود استفاده کنند. تا از خدمات رایگان و نامحدود این فیلتر شکن لذت ببرند.

به صورت کلی این فیلتر شکن با بیش از ۱۰۰ هزار کاربر فعال در گوگل پلی توانسته است امتیاز ۴.۵ را دریافت کند. که این امتیاز عالی نشان از سرعت و کیفیت بالای این فیلتر شکن ایرانی می‌ باشد. که به راحتی می‌‌ تواند فیلترینگ ها را در کشور ما از بین ببرد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *