دانلود فیلتر شکن افرا با لینک مستقیم رایگان اندروید

دانلود فیلتر شکن افرا با لینک مستقیم رایگان اندروید

نصب افرا وی پی ان برای کامپیوتر جدید

همه ما می‌ دانیم شرایط حاکم بر اینترنت کشور به گونه ای رقم خورده است. که ما را مجبور به استفاده از خدمات وی پی ان کرده است. برای دریافت خدمات با کیفیت ما می توانیم از فیلتر شکن افرا کمک بگیریم. برنامه ای که قادر است با برقراری اتصالی مناسب شرایط لازم برای دسترسی به تمامی ظرفیت های اینترنتی را در اختیار ما قرار بدهد. ما می توانیم این ابزار مناسب و قدرتمند را از طریق گوگل پلی برای دستگاه اندرویدی خود دریافت کنیم. همچنین می‌ توانیم با ورود به سایت‌ های معتبر این وی پی ان قوی را با استفاده از لینک‌ های مستقیم برای خود دانلود کنیم.

Screenshot image 2

سرور های سریع و قدرتمند در لیست سرورها:

زمانی که به لیست سرور های این برنامه مراجعه می کنیم، با سرور های با کیفیت و قدرتمندی مواجه می شویم. که می توانند بهترین نوع اتصال برای دسترسی به محتوای موجود در سایت ها و برنامه های فیلتر شده را برای ما مهیا کنند. در واقع همین سرورها هستند که این vpn را به گزینه ای مناسب برای استفاده روزمره از اینترنت جهانی تبدیل کرده اند.

برقراری اتصال با انواع اتصالات

فرقی نمی‌ کند که ما از چه اینترنتی برای متصل شدن به سرور های این برنامه استفاده می کنیم. با هر نوع اینترنتی که در اختیار داشته باشیم می توانیم به سرور های این برنامه متصل شویم و اینترنت خود را ضد فیلتر کنیم.
همین ویژگی برنامه باعث شده است که طرفداران این vpn روز به روز در حال افزایش باشند. به گونه ای که هم اکنون به یکی از فیلتر شکن های پرطرفدار و ترند تبدیل شده است.

Screenshot image 1

انجام بازی های آنلاین توسط فیلتر شکن افرا

هنگامی که به سرور های این برنامه متصل می شویم. به دلیل افزایش کیفیت اتصال و در نتیجه کاهش پینگمان می توانیم به راحتی انواع بازی های آنلاین فیلتر شده را ضمن رفع فیلتر، با بهترین گیم پلی اجرا کنیم.
به همین خاطر است که این فیلتر شکن در میان گیمر های موبایل نیز بسیار پرطرفدار است. ما به طور کلی می توانیم یک گیم پلی زیبا و روان را بدون هیچگونه لگ و تاخیر، به کمک این برنامه دریافت کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *