دانلود فیلتر شکن قدیمی برای اندروید 4

دانلود فیلتر شکن قدیمی برای اندروید 4

دانلود وی پی ان با لینک مستقیم رایگان

فیلتر شکن ‌ها امروزه به برنامه ای ضروری برای هر دستگاه تبدیل شده اند. به گونه ‌ای که ما بدون استفاده از آن ها نمی‌ توانیم از بیشتر خدمات اینترنتی استفاده کنیم. چرا که شدت محدودیت‌ های اعمال شده بر اینترنت به شدت افزایش یافته است. و حتی برخی از ساده‌ ترین خدمات نیز دچار فیلترینگ شدید شده اند.
حالا مسئله‌ای که در این میان وجود دارد این است که برخی از دستگاه ‌های کاربران قدیمی هستند. و طبیعتاً سیستم عامل آن ها که عموماً اندروید می‌ باشد نیز قدیمی است.
برای مثال بسیاری از این دستگاه‌ ها دارای اندروید ۴ می‌ باشند. بنابراین این افراد باید فیلتر‌ شکنی را دانلود کنند که با سیستم عاملشان سازگار باشد.

ویژگی های فیلتر شکن های قدیمی

اصولاً فیلتر‌ شکن‌ های قدیمی که آپدیت نشده ‌اند تماماً از دسترس خارج شده اند. چرا که سرور های آن ها دیگر به روز رسانی نشده است و طبیعتاً اصلاً قابلیت سرویس دهی ندارند.
پس ما باید از فیلتر شکن هایی استفاده کنیم که آپدیت شده و سازگار با سیستم عامل اندروید ۴ باشند. بنابراین منظور از فیلتر شکن قدیمی فیلتر شکنی است که سازگار با نسخه‌ های قدیمی اندروید است. نه فیلتر شکنی که سال‌ ها آپدیت نشده است و از دسترس خارج شده اند.

مشکلات اندروید های قدیمی

مشکل دستگاه‌ های قدیمی این است که اپلیکیشن‌ هایی که طی دو سه سال اخیر به بازار ارائه شده ‌اند. برای این دستگاه در دسترس نیستند. و کاربران برای استفاده از خدمات بین‌ المللی مانند شبکه ‌های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام و … باید نسخه های قدیمی را استفاده کنند. برنامه ‌هایی که بسیاری از امکانات نسخه‌ های جدید را ندارند، و برای همان سال‌ های قدیم کاربردی بودند.
بنابراین این افراد بهتر است که یک دستگاه جدید برای خود پیدا کنند. تا بتوانند از خدمات به روز استفاده کنند. و از تمام ظرفیت خدمات جدید موجود در اینترنت بهره مند شوند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *