فیلتر شکن قوی برای ایرانسل با لینک مستقیم

فیلتر شکن قوی برای ایرانسل با لینک مستقیم

دانلود فیلتر شکن رایگان برای اندروید

شرایط حاکم بر اینترنت به گونه ای است که ما برای دسترسی به بسیاری از خدمات اینترنتی با مشکل مواجه هستیم. پس مجبور به استفاده از فیلتر شکن هایی هستیم که توانایی رفع انسداد این محدودیت‌ ها را دارند.
نکته قابل توجه این است که اتصال به بسیاری از سرور های این فیلتر شکن ها تنها با اینترنت ایرانسل امکان پذیر است. و برخی نیز اصلا با اینترنت ایرانسل کار نمی کنند.
پس ما باید هنگام انتخاب یک فیلتر شکن در صورتی که از اینترنت ایرانسل استفاده می کنیم در نظر داشته باشیم که این ویژگی در فیلتر شکن وجود داشته باشد.

۱- سرور های خوب با کیفیت عالی در فیلتر شکن نصب شده برای ایرانسل

همانطور که همه ما می‌ دانیم شدت محدودیت های اینترنتی امروزه به گونه‌ای شدید شده است که بسیاری از فیلتر شکن های موجود در بازار از کار افتاده اند. و دیگر قدرت لازم برای رفع این محدودیت ها را ندارند. پس ما باید از فیلتر شکنی استفاده کنیم که از سرعت و قدرت کافی برای انجام این عمل برخوردار باشد.
فیلتر شکنی از سرعت لازم برخوردار خواهد بود که از سرور های مناسب، پرتعداد و با کیفیت برخوردار باشد. تا ما بتوانیم با متصل شدن به این سرور ها از سرعت و اتصالی پایدار برخوردار شویم. و به کمک آن از خدمات مسدود شده مد نظرمان استفاده کنیم.

۲- دارا بودن خدمات امنیتی مناسب

برای اینکه بتوانیم با خیالی راحت و آسوده در فضای اینترنت گشت و گذار کنیم و از تمامی خدمات مورد نیازمان استفاده کنیم. نیاز به فیلتر شکنی داریم که از امنیت بالایی برخوردار باشد. پس هنگامی که داریم یک فیلتر شکن را به عنوان وی پی ان در دستگاه خود انتخاب می کنیم. باید توجه داشته باشیم که این برنامه امنیت کامل و مناسبی را برای ما ایجاد کند. تا ما بتوانیم در بستر اینترنت به صورت ایمن و قابل اعتماد گشت و گذار کنیم و از دسترسی به سایت ها لذت ببریم.

۳- وجود تیم پشتیبانی قوی

نمی‌ توان گفت که این ویژگی یک ویژگی و فاکتور حتمی است. اما بهتر است ما از فیلتر شکنی استفاده کنیم که پشتیبانی قوی داشته باشد. تا در صورت بروز مشکل بتوانیم با پشتیبانی آن برنامه تماس بگیریم و مشکل به وجود آمده را با آن ها در میان بگذاریم. تا راه حل مناسب و لازم را دریافت کنیم و مشکل به وجود آمده را رفع کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *