دانلود فیلتر شکن ایرانسل جدید

دانلود فیلتر شکن ایرانسل جدید

دانلود وی پی ان قوی برای ایرانسل + نسخه جدید

با افزایش محدودیت های اینترنتی و فیلترینگ، بسیاری از خدمات اینترنتی بین المللی از دسترس ما خارج شده اند. پس ما نیازمند به فیلتر شکنی قدرتمند هستیم تا بتوانیم این محدودیت ها را دور بزنیم و به هر نوع برنامه و سایتی دسترسی پیدا کنیم.
حال یک موضوع قابل توجه این است که برخی از اینترنت ها مانند اینترنت های همراه اول یا ایرانسل به سرور های فیلتر شکن ها متصل نمی شوند. و فقط این امکان برای فیلتر شکن های مخصوص وجود دارد. پس باید فیلتر شکنی را انتخاب کنیم که سازگار با اینترنت این نوع سیم کارت ها باشند. تا بتوانیم اینترنتی پرسرعت و بدون محدودیت را تجربه کنیم.

ویژگی های یک فیلتر شکن مناسب برای ایرانسل :

۱- سرور های باکیفیت و قدرتمند:

از مهم ترین ویژگی هایی که یک فیلتر شکن ایده آل باید از آن برخوردار باشد، سرور های قدرتمند و پرسرعت می باشد. چرا که با افزایش محدودیت های اینترنتی اگر سرعت ایجاد شده برای ما کم باشد، امکان دور زدن محدودیت ها امکان پذیر نخواهد بود.
پس باید فیلتر شکنی جدید را انتخاب کنیم که سرور های بین المللی و با کیفیت بی نظیر را در اختیار ما بگذارند. و همچنین همانطور که گفته شد باید توجه داشت که سرور های مورد نظر با اینترنت ما سازگار باشند.

۲- برخورداری از امنیت مناسب و کافی:

از آنجایی که هنگام گشت و گذار کردن ما در اینترنت امکان به سرقت رفتن اطلاعاتمان وجود خواهد داشت. و همچنین وارد شدن به برخی از سایت‌ ها و برنامه ‌ها جرم محسوب می شود. بهتر است از برنامه ای استفاده کنیم که از اقدامات امنیتی با کیفیت عالی و بینظیر استفاده می کند. تا بتوانیم مروری ایمن و دلخواه را تجربه کنیم و به صورت کاملا آزادانه در اینترنت به مرورگردی بپردازیم.

۳- فیلتر شکن های جدید، دارای رابط کاربری ساده:

برای اینکه بتوانیم در وقتمان صرفه جویی کنیم و برای هر دفعه ورود و استفاده از فیلتر شکن دستگاهمان تایم زیادی تلف نکنیم. بهتر است از فیلتر شکن هایی با رابط کاربری مناسب و ساده استفاده کنیم. تا بتوانیم تنها با چند کلیک ساده در کوتاه ترین زمان ممکن به خدمات آن ها دسترسی پیدا کنیم. و به موارد دلخواهمان در اینترنت در زمان سریع تری دسترسی پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *