دانلود فیلتر شکن ایرانی قدیمی

دانلود فیلتر شکن ایرانی قدیمی

فیلتر شکن قدیمی برای دستگاه اندروید

در کشور ما انواعی از فیلتر شکن‌ های مختلف وجود دارند که برخی از آن ها ایرانی و برخی دیگر خارجی هستند. که متناسب با نیاز خود می‌ توانیم آن ها را نصب کنیم.
البته فیلتر شکن‌ های ایرانی برای ما خیلی بهتر هستند. چون متناسب با نوع اینترنت ما و کشورمان طراحی شده‌اند و ما راحت‌تر می‌ توانیم از آن ها استفاده کنیم. فقط این نوع فیلتر شکن‌ ها باید سرعت بالایی داشته باشند تا بتوانند نیازهای ما را برآورده کنند.
همانطور که گفته شد فیلتر شکن ‌های ایرانی از قدرت بالاتری برخوردار هستند. چرا که سازگاری آن با اینترنت مورد استفاده ما بیشتر است.
بسیاری از افراد فکر می‌ کنند که فیلتر شکن ‌های ایرانی قدیمی از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. اما به این افراد باید گفت که اگر در گذشته فیلتر شکن ‌های قدیمی از سرعت بالاتری برخوردار بودند. و در مدت زمانی کوتاه‌ تر این محدودیت‌ ها را دور می‌ زدند. به دلیل این بوده است که شدت محدودیت ‌ها بسیار ضعیف‌ تر بوده است و به هیچ عنوان در این حد نبوده.

آیا فیلتر شکن های قدیمی مناسب هستند؟

به دلایل مختلف بسیاری به دنبال دانلود وی‌ پی‌ ان‌ های قدیمی هستند. اما باید گفت که اگر نسخه ‌های قدیمی را مد نظر داشته باشیم. به هیچ عنوان نمی‌ توانیم از سد محدودیت ‌ها عبور کنیم. چرا که نسخه ‌های قدیمی سازگار با فیلترینگ بسیار کم کیفیت‌ تر بوده اند. و در حال حاضر به هیچ عنوان توانایی لازم برای دور زدن این شدت از محدودیت ‌ها را ندارند.
پس ما باید به دنبال فیلتر شکن ‌های جدید باشیم. و اگر به دنبال فیلتر شکن ‌های قدیمی ایرانی نیز هستیم. باید به دنبال نسخه ‌ای باشیم که آپدیت شده باشد.

چه افرادی باید فیلتر شکن قدیمی نصب کنند؟!

به صورت کلی فقط افرادی باید از فیلتر شکن‌ های قدیمی استفاده کنند که گوشی آن ها هم نیز قدیمی است. و سیستم عامل آن ها به گونه‌ای نیست که بتوانند فیلتر شکن‌ های جدید را برای خود نصب کنند. بنابراین آن ها باید ورژن قدیمی فیلتر شکن‌ ها را برای خود دانلود کنند تا بتوانند از خدمات روز دنیا استفاده کنند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *