دانلود فیلتر شکن بترنت برای کامپیوتر

دانلود فیلتر شکن بترنت برای کامپیوتر

دانلود فیلتر شکن VPN Betternet با لینک مستقیم

اگر به دنبال فیلتر شکن باکیفیت و قدرتمند باشیم و در سیایت های مختلف جست و جو کنیم. متوجه می شویم که یکی از بهترین فیلتر شکن های موجود در بازار، فیلتر شکن بترنت وی پی ان می باشد.
این برنامه قدرت بسیار بالایی دارد که به ما امکان می دهد. از تمامی خدماتی که در اینترنت وجود دارند اما به دلیل فیلترینگ دسترسی به آن ها محدود شده است برخوردار شویم.
همچنین ما می‌ توانیم این فیلتر شکن قدرتمند را برای کامپیوتر خود نصب کنیم تا با اتصال به سرور های آن بتوانیم هر محدودیتی را از بین ببریم.

Screenshot image

امکانات فیلتر شکن بترنت برای کامپیوتر

دارای سرور های باکیفیت

همان طور که گفته شد این برنامه از قدرت و سرعت بسیار بالایی برخوردار می باشد. دلیل سرعت بالای این برنامه به دلیل سرور های باکیفیتی است که این برنامه از آن ها برخوردار می باشد. این سرور ها برای ما بهترین و پایدار ترین نوع اتصال را ایجاد می کنند. که باعث می شوند ما در سریع ترین زمان ممکن به خدمات اینترنتی مورد نیازمان برسیم. و تجربه ای بی نظیر از یک اینترنت نامحدود را کسب کنیم.

پنهان کردن موقعیت مکانی

از دیگر مزیت های مهم این برنامه فراهم کردن شرایطی برای مرور ناشناس و مطمئن ما در فضای اینترنت می باشد. این موضوع امنیتی بالا را برای ما ایجاد می کند. که باعث می شود ما بتوانیم با خیالی راحت و آسوده در فضای اینترنت گشت و گذار کنیم. در واقع این فیلتر شکن با پنهان کردن موقعیت جغرافیایی ما سبب می شود که هیچکدام از فعالیت های آنلاین ما قابل ردیابی نباشد.

استفاده آسان از امکانات برنامه VPN Betternet

استفاده از تمامی خدمات این برنامه به دلیل برخورداری این فیلتر شکن از یک رابط کاربری خوب و مناسب بسیار آسان می باشد. این برنامه با حذف منو های اضافی رابط کاربری خود را بسیار عالی و بی نظیر کرده است. که این موضوع به ما برای استفاده راحت تر از این برنامه کمک می کند.

Screenshot image

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *