فیلتر شکن برای اندروید 4.2.2 رایگان

فیلتر شکن برای اندروید 4.2.2 رایگان

دانلود فیلتر شکن قوی نسخه قدیمی

نسخه های قدیمی اندروید که بر روی دستگاه های قدیمی وجود دارند. محدودیت های گوناگونی را برای ما به وجود می آورند. چرا که پیدا کردن برنامه های سازگار با اندروید قدیمی بسیار سخت تر می باشد.
همان طور که همه ما می دانیم امروزه محدودیت های اینترنتی به شدت افزایش پیدا کرده اند. ما برای حل این مشکل نیاز به فیلتر شکنی داریم که با سیستم عامل اندروید گوشی قدیمی ما سازگار باشد. و بتواند کیفیت و سرعت لازم برای دور زدن محدودیت ها را برای ما فراهم کند.

فیلتر شکن قدیمی را از کجا دانلود کنیم؟

ما ابتدا برای پیدا کردن برنامه ای که سازگار با دستگاه ما باشد، لازم است تحقیقاتی را انجام بدهیم. تا فیلتر شکنی که با دستگاه ما سازگار است را پیدا کنیم. سپس می توانیم وارد برنامه گوگل پلی شویم. و نام برنامه ای که برای دستگاهمان مناسب می باشد را در قسمت سرچ وارد کرده و آن برنامه را از گوگل پلی که معتبر ترین مرجع برای دانلود برنامه های اندرویدی می باشد، دانلود کنیم.

سرعت بالای سرور ها

از آنجایی که شدت محدودیت ها بسیار افزایش یافته است. پس ما نیاز به سرعت بالا و اتصالی قدرتمند برای مقابله با این مشکل داریم.
بنابراین نیاز به فیلتر شکنی داریم که از سرور های مطلوب برخوردار باشد. و ما بتوانیم با متصل شدن به این سرور ها محدودیت اعمال شده را دور بزنیم.

اتصال ساده به فیلتر شکن های اندرویدی

برای استفاده ی راحت و بدون مشکل باید به دنبال فیلتر شکنی باشیم که اتصال به سرور هایش پیچیده نباشد. و ما در مدت زمان کوتاهی بتوانیم این محدودیت ها را کنار بگذاریم.

رمزگذاری تمام داده ها

ما باید از فیلتر شکنی استفاده کنیم که حداقل اصول امنیت سایبری که رمزگذاری اتصالات ما می باشد را رعایت کند. تا هنگام استفاده از آن برنامه ترس به سرقت رفتن اطلاعات خود را نداشته باشیم. و با خیالی راحت در اینترنت جست و جو کنیم.

مصرف اینترنت کم

با افزایش قیمت بسته های اینترنتی برای ما بهتر است که از خدماتی استفاده کنیم که مقدار کمی از اینترنت ما را مصرف کنند. تا بتوانیم در هزینه های خود صرفه جویی کنیم. به همین دلیل بهتر است به دنبال برنامه ای باشیم. که حجم مصرفی ما را در مقایسه با سایرین کاهش بدهد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *