بهترین فیلتر شکن برای اینترنت همراه اول

بهترین فیلتر شکن برای اینترنت همراه اول

دانلود فیلتر شکن پرسرعت برای گوشی همراه

امروزه فیلتر شکن‌ ها به ابزاری ضروری برای گشت و گذاری آزادانه در اینترنت تبدیل شده ‌اند. با افزایش شدت محدودیت ‌ها بسیاری از آن ها دچار افت کیفیت شدیدی شده‌ اند. نکته ‌ای که هنگام استفاده از این ابزار ها باید در نظر داشته باشیم. این است که برخی از این فیلتر شکن ‌ها با نوع خاصی از اینترنت خدمات بهتری را به ما ارائه می‌ دهند.
برای مثال برخی از آن ها با اینترنت شرکت همراه اول خدمات بهتر را به ما هدیه می‌ کنند. و برخی دیگر با اینترنت شرکت‌ های دیگر این کار را می کنند.

بهترین فیلتر شکن برای همراه اول چیست؟

از آنجایی که امروزه تعداد زیادی فیلتر شکن در بازار وجود دارد. چیزی تحت عنوان بهترین فیلتر شکن وجود ندارد. چرا که بسیاری از آن ها تحت شرایط‌ های مختلف کیفیت خدماتشان ممکن است فرق کند.
اما به طور کلی فیلتر شکن‌ های مناسب و با کیفیت، یک سری ویژگی‌ های خاص دارند که در ادامه به آن ها اشاره خواهد شد:

۱- سرور های باکیفیت و سریع

نخستین و حیاتی‌ ترین ویژگی که یک وی پی ان حتماً باید از آن برخوردار باشد، سرور های با کیفیت است. چرا که سرعت به وجود آمده توسط یک فیلتر شکن از سرور های آن نشئت می‌ گیرد. پس سرور های با کیفیت مهم‌ ترین و ضروری‌ ترین ویژگی می‌ باشد.

۲- افزایش حریم خصوصی

از آنجایی که داده‌ های ما هنگام استفاده از یک وی پی ان از تونل ‌های آن عبور داده می‌ شود. اگر فیلتر شکن مورد استفاده از خدمات امنیتی کافی برخوردار باشد، امنیت اطلاعات خصوصی مهم ما افزایش پیدا خواهد کرد.

۳- رابط کاربری ساده

بسیاری ازوی پی ان ها آنقدر رابط کاربری پیچیده و سختی دارند. که کاربران نمی ‌توانند راه اتصال به سرور ها را پیدا کنند. و در همان ابتدا آن فیلتر شکن را حذف می‌ کنند.
بنابراین یک وی پی ان خوب و ایده آل با استفاده از یک رابط کاربری ساده به کاربران این امکان را خواهد داد. که بتوانند به سادگی از خدمات وی پی ان استفاده کنند.

۴- مصرف اینترنت کمتر در همراه اول

بسیاری از وی پی ان ‌ها به دلیل اینکه قاتل حجم‌ های اینترنت هستند، برای کاربران بسیار گران تمام می‌ شوند. چرا که آن ها هنگام استفاده از این برنامه ‌ها مجبور به خریدن بسته‌ های اینترنتی پیاپی هستند. پس نیاز ما به وی پی ان های کم مصرف بیشتر خواهد بود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *