دانلود فیلتر شکن بی پس برای گوشی اندروید

دانلود فیلتر شکن بی پس برای گوشی اندروید

دانلود برنامه BeePassVPN برای ویندوز + رایگان

شما برای اینکه بتوانید به خدمات موجود در کشورتان دسترسی پیدا کنید و سایت‌ها و برنامه‌ های فیلتر شده را باز کنید، حتماً نیاز به فیلتر شکن دارید. حال ما در اینجا می‌ خواهیم به شما یک فیلتر شکن ایمن و پرسرعت معرفی کنیم. که با نصب این برنامه بر روی گوشی‌ های همراه خود به سادگی می‌ توانید به برنامه‌ های مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید. و از امکانات موجود در آن ها به صورت رایگان استفاده کنید.
نام این فیلتر شکن BeePassVPN است، که پس از نصب این برنامه می‌ توانید از امکاناتش که در ادامه به آن ها اشاره می‌ کنیم، استفاده کنید:

Screenshot image

انجام بازی های آنلاین:

شما می توانید از بی پس وی پی ان برای انجام تمام بازی های آنلاین فیلتر شده استفاده کنید. همچنین با سرعت بالایی که این برنامه برای شما ایجاد می کند می توانید بدون قطع شدن اتصالتان بازی ها را با بهترین پینگ و سرعت انجام دهید و لذت ببرید.

فراهم کردن بستر مناسب جهت مرور ناشناس:

این برنامه با مخفی کردن آدرس آی پی ما این امکان را برای ما ایجاد می کند که به صورت ناشناس در فضای اینترنت به گشت و گذار بپردازیم. به گونه ای که به خاطر این ویژگی هیچ کدام یک از فعالیت های آنلاین ما قابل ردیابی نخواهند بود.

رمزگذاری اتصالات ما با فیلتر شکن بی پس:

رمزگذاری اتصالات ما از طریق عبور دادن آن ها از یک تونل رمزگذاری شده ایمن صورت می پذیرد. این کار همچنین از به سرقت رفتن اطلاعات خصوصی ما جلوگیری می کند. تا بتوانیم از داده های موجود در گوشی همراه خود محافظت کنیم.

استفاده آسان و راحت از سرور ها:

این برنامه در پی جذب رضایت کاربران محیط کاربری خود را بسیار بهینه کرده است. به گونه ‌ای که ما می‌ توانیم تنها با چند کلیک ساده به سرور های آن ها متصل شویم. و از اینترنت بین المللی برخوردار شویم و به گشت و گذار در آن بپردازیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *