فیلتر شکن سریع تلگرام دانلود مستقیم رایگان

فیلتر شکن سریع تلگرام دانلود مستقیم رایگان

دانلود فیلتر شکن پرسرعت برای تلگرام

تلگرام یکی از بهترین شبکه های اجتماعی موجود در بازار می باشد که در ارائه خدمات بی نظیر پیشرو است. این برنامه بهترین خدمات ممکن را به کاربران ارائه می دهد.
اما امروزه به دلایل مختلف در کشور ما دچار فیلترینگ شدیدی شده است. به گونه ‌ای که دسترسی ما به این برنامه بسیار محدود شده است. و بدون فیلتر شکن قدرتمند و پرسرعت نمی توانیم از آن استفاده کنیم.
پس ما بهتر است به دنبال فیلتر شکنی باشیم که از قدرت بسیار بالایی برخوردار باشد تا بتواند محدودیت این برنامه را برای ما رفع کند و دسترسی به خدمات آن ها را امکان پذیر سازد.

ویژگی های یک فیلتر شکن مناسب برای استفاده از تلگرام

۱- سرعت بالای سرور های فیلتر شکن تلگرام و ایجاد اتصال پایدار:

از آنجایی که شدت فیلترینگ اعمال شده بر این برنامه بسیار شدید می باشد. فیلتر شکن های معمولی و قدیمی قادر به رفع انسداد این برنامه نیستند. و ما نیاز به فیلتر شکنی داریم که از سرور های به روز برخوردار باشد تا بتواند سرعت بسیار بالایی را برای ما ایجاد کند.
همچنین قدرت لازم به منظور رفع انسداد این شبکه اجتماعی محبوب برای ما ایجاد شود. تا بتوانیم در سریع ترین زمان ممکن به این برنامه ی بینظیر دسترسی پیدا کنیم.

۲- دریافت امنیت بالا برای حفاظت از اطلاعات :

هنگامی که ما از یک فیلتر شکن استفاده می کنیم، امنیتی که آن برنامه برای ما ایجاد می کند بسیار اهمیت دارد. چرا که اطلاعات خصوصی و همچنین دسترسی به اتصالات ما در اختیار آن فیلتر شکن قرار می گیرد.
پس ما باید از فیلتر شکنی استفاده کنیم که از اقدامات امنیتی مناسب و حرفه ای برخوردار باشد و بتواند امنیت سایبری ما را در سطح بالایی قرار دهد.
زیرا ما در تلگرام خود عکس‌ها و ویدیودهای شخصی داریم که اگر از یک فیلتر شکن ناایمن استفاده کنیم این اطلاعات ما به سادگی به سرقت می‌ روند.

۳- سرور های پر تعداد:

همانطور که گفته شد سرعت زیادی برای ما نیاز است تا بتوانیم فیلترینگ اعمال شده بر این برنامه را دور بزنیم. پس باید از برنامه ای استفاده کنیم که از سرور های متعددی برخوردار باشد.
چرا که اگر تعداد سرور های فیلتر شکن کم باشد ترافیک زیادی بر سرور های آن اعمال می‌شود. و سرعت خروجی که به ما ارائه می‌ کند. کم می شود در نتیجه باعث از رده خارج شدن آن برنامه می شود چون نمی تواند نیاز های ما را بر آورده کند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *