روش‌ نصب فیلتر شکن پرسرعت تیک اتصال نسخه جدید

روش‌ نصب فیلتر شکن پرسرعت تیک اتصال نسخه جدید

دانلود وی‌ پی ان فعال tik VPN برای اندروید

به جز فیلتر شکن‌ های خارجی محبوب در کشور، اگر نیاز به یک وی پی ان جدید دارید. که در عین سادگی بتواند نیاز های شما را برآورده کند، می‌ توانید از فیلتر شکن پرسرعت و فعال تیک استفاده کنید. با اینکه این برنامه اصلاً گزینه‌ های پیشرفته و زیادی ندارد. اما محیطی را برای شما فراهم می‌ کند تا بتوانید در بستری خصوصی هر نوع سانسوری را به کمک سرور های قدرتمند و فعال این برنامه از بین ببرید.

محیط بسیار ساده فیلتر شکن پرسرعت تیک

یکی از علت‌ های محبوبیت این فیلتر شکن محیط کاربری بسیار ساده این vpn می‌ باشد. که باعث می‌ شود هر کاربری از سراسر جهان بتواند به راحتی به این برنامه متصل شود و از خدماتش استفاده کند.
در ادامه فیلم آموزشی اتصال به این فیلتر شکن را برای شما قرار می‌ دهیم و در آنجا متوجه می‌ شوید که محیط این برنامه بسیار ساده است. و اصلاً از گزینه‌ های پیچیده استفاده نکرده است که شما را گیج کند.

تنها روش اتصال به tik VPN

محیط تیک وی پی ان آنقدر ساده است که این فیلتر شکن حتی دارای لیست سرور هم نمی‌ باشد. بلکه تنها روشی که می‌ توانید اتصال خود را به این برنامه ایجاد کنید. طبق ویدیو استفاده از گزینه اتوماتیک این برنامه می‌ باشد. که با لمس کردن این گزینه حداکثر بعد از یک دقیقه اتصال شما ایجاد می‌ شود. و بدون اینکه محدودیت حجمی و زمانی برای این اتصال اعمال شود. می‌ توانید فعالیت‌ های دلخواه خود را در سراسر کشور انجام دهید.

کاهش پینگ و افزایش سرعت

یکی از علت‌ هایی که مدت زمان طولانی طول می‌‌ کشد تا این فیلتر شکن اتصال شما را برقرار کند. این است که می‌ خواهد بهترین سرور را برایتان انتخاب کند. تا هم پینگ پایینی را برای انجام بازی‌ ها دریافت کنید. و هم با سرعت بالایی که سرورها برای شما ایجاد می‌ کنند، بتوانید هر نوع فیلمی که می‌ خواهید را به راحتی تماشا کنید.

تنها زبان های فیلتر شکن پرسرعت تیک

فارسی
انگلیسی

 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *