دانلود فیلتر شکن برای همراه اول جدید

دانلود فیلتر شکن برای همراه اول جدید

دانلود لینک مستقیم فیلتر شکن گوشی

امروزه با افزایش شدت محدودیت های اینترنتی بسیاری از فیلتر شکن ها از کار افتاده اند. و دیگر قادر به ایجاد اتصالی پرسرعت و پایدار برای ما نیستند، پس ما نیاز به فیلتر شکنی قدرتمند و پرسرعت داریم. که توانایی لازم برای ایجاد سرعت بالا برای ما را داشته باشند. و نکته ای که در این میان قابل اهمیت است. این است که بسیاری از فیلتر شکن ها با نوع خاصی از اینترنت کار می کنند.

برای مثال برخی از فیلتر شکن ها تنها با اینترنت همراه اول کار می کنند. و برخی دیگر تنها با نوع دیگری از اینترنت، پس ما باید حتما این موضوع را چک کنیم. و در نظر داشته باشیم فیلتر شکنی برای ما مناسب است که از خدمات با کیفیت برخوردار باشد. که در ادامه به بررسی چند کیفیت خواهیم پرداخت.

ویژگی هایی که یک فیلتر شکن ایده آل برای همراه اول باید از آن ها برخوردار باشد:

۱-سرعت بالا به دلیل ایجاد قدرت لازم برای رفع مسدودیت ها:

همانطور که در ابتدا به آن اشاره شد امروزه شدت محدودیت ها بسیار بالا رفته است. پس تنها فیلتر شکنی قادر به رفع این محدودیت ‌ها خواهد بود که سرعت بالا و همچنین اتصالی پایدار را برای ما فراهم کند. تا ما بتوانیم به کمک آن محدودیت های جغرافیایی را دور زده و به خدمات دلخواهمان دسترسی پیدا کنیم.

۲-سرور های متعدد و با کیفیت:

کیفیت سرورها از آن منظر مهم است که سرعت بالا زمانی برای ما فراهم می‌ شود که سرور ها از کیفیت کافی و بالا برخوردار باشند. پس فیلتر شکنی که ما برای دستگاهمان انتخاب می کنیم باید از سرور های نامحدود پرتعداد برخوردار باشد و همچنین قابلیت اتصال با اینترنت همراه اول به این سرور ها برای ما میسر باشد.

۳-امنیت لازم برای مروری ایمن:

برای اینکه بتوانیم با خیالی راحت و آسوده در فضای اینترنت به مرورگردی بپردازیم و از تمامی خدمات اینترنتی استفاده کنیم. لازم است از فیلتر شکنی مطمئن و ایمن استفاده کنیم تا امنیت سایبری ما هنگام گشت و گذار در امنیت کامل باشد.

۴- رابط کاربری ساده:

رابط کاربری ساده به ما امکان می دهد که بتوانیم از خدمات فیلتر شکن مورد نظر به راحتی برخوردار شویم. و در زمان کوتاه تری به سرور های برنامه متصل شویم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *